Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
Ik ben er van af gegaan omdat de maneges hier in mijn buurt geen fatsoelijk les kunnen geven.
En dan ga ik wedstrijden rijden tot ik in M klasse zit!
die zijn degene die te lopen plukken en rukken.
Ja maar ik zou het toch wel willen afleren misschien is meer op de omgeving letten juist wel goed:)
dan krijg ik te horen let je nog op ?:P 
En dan denk ik eraan het niet te doen, en als ik ergens anders mee bezig ben dan kijk ik toch weer naar beneden 

Maar na een tijdje gaat het automatisch beter.
casperrr schreef:Tsja ik kan me nog herinneren dat mijn instructrice altijd naar kinderen riep die gingen springen: "Hoe veel vingers steek ik op?" Vaak deden die kinds ook hun hoofd naar beneden over de sprong, maar nu moesten ze wel omhoog kijken, want ze moesten kijken hoe veel vingers er op gestoken waren.
maar dat is alleen voor het springen, verder zou ik het niet echt weten. Misschien proberen er de hele tijd bewust van zijn, en extra overdreven je hoofd naar boven doen, dat het voor jouw gevoel zo erg is dat je bijna naar boven kijkt, maar iig kijk je gewoon voor je eigen uit.
en ga daarom ook beter rechtop zitten, mn benen liggen dan beter, mn hele zit wordt beter!