Volumia is een bijna 5 jarige ruin, we rijden in de B...
We hebben hier volgens het Pavocup-idee gereden, waarbij de juryleden midden in de bak stonden en ons verschillende verrichtingen uit lieten voeren. Het commentaar van de jury was dat Volumia een fijn paard is, mooie gelijkmatige gangen, nog niet spectaculair, maar dat zit er zeker wel in. Ik moet hem veel ronder in gaan stellen, goed voorwaarts rijden. Als z'n achterhand meer gaat dragen krijgt het voorbeen meer ruimte.
Ik kan het alleen maar met de jury eens zijn, de aanleuning is al een poos een aandachtspunt. We werken er hard aan, en het gaat langzaam aan al ergens op lijken, maar hier was het nog steeds niet constant genoeg, en het mag inderdaad ronder. Verder moet ik nog steeds op m'n houding letten, goed recht blijven zitten, en m'n handen hoger houden...
Ik was erg trots op Volumia, want hij gedroeg zich heel braaf, terwijl we toch beiden nog maar weinig ervaring hebben met het rijden op vreemd terrein!! Het was een onwijs leuk en leerzaam dagje, geweldig dat Stal Bria ons deze mogelijkheid boodt!!!
Meteen maar 1 van de mooiste

Inderdaad, veel ronder instellen...
en blijven zitten...
Hier alweer veel beter rond gesteld
Maar dat is nog niet zo constant
Zitten...
En de enige galopfoto...
Hij was toch wel heel braaf geweest in zo'n vreemde omgeving

Femmy en LDRD bedankt voor de foto's!!!