Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fjordnina schreef:Ps. je hebt pm

mhagenbeek schreef:ja maar een paard moet toch normaal naar het bit kunnen luisteren.. en niet constand gaan draven wanneer zij denkt, kom we gaan. en dan vooral geen bochten maken niet eens haar hoofd draaien. ik rij al veel meer met mijn benen want ik kan niet anders. nouja misschien is het een periode dat ze een tijdje vervelend is. want normaal was ze echt heel erg makkelijk. wat er ook gebeurde, ik kreeg haar altijd terug. maar nu niet echt meer.
In Holten. Mogelijk kunnen we eens wat doen voor betreffende combi? Als leerzame boktmeeting ofzo.Sonja schreef:Ik woon bij jou in de buurt FjordninaIn Holten. Mogelijk kunnen we eens wat doen voor betreffende combi? Als leerzame boktmeeting ofzo.
Mhagenbeek: ja, in geval van GOED mennen en GOED rijden met een paard dat de combi aankan (bijna allemaal hoor dus niet wanhopen) is dat inderdaad geen probleem.
Aandraven als het paard het gedacht heeft is gewoon stout, of miscommunicatie. Heeft an sich niet eens veel te maken met welke discipline gebruikt wordt.
Heb je (ALS het over jou zelf gaat) les?
Sonja schreef:Ik woon bij jou in de buurt FjordninaIn Holten. Mogelijk kunnen we eens wat doen voor betreffende combi? Als leerzame boktmeeting ofzo.
Mhagenbeek: ja, in geval van GOED mennen en GOED rijden met een paard dat de combi aankan (bijna allemaal hoor dus niet wanhopen) is dat inderdaad geen probleem.
Aandraven als het paard het gedacht heeft is gewoon stout, of miscommunicatie. Heeft an sich niet eens veel te maken met welke discipline gebruikt wordt.
Heb je (ALS het over jou zelf gaat) les?