Woensdag 14 maart had ik mijn intakedag in Deurne. Moeders ging mee op een lange reis met paardengeur om haar heen! Tevens heeft ze een paar leuke kliekjes gemaakt!
Ik rijd Mandy (Donnerstern) nu sinds de kerst, het is een heel moeilijk paard al zeg ik het zelf, erg aan het been, heel moeilijk in de mond en ze heeft 3/4 jaar stilgestaan voordat ik met haar aan het werk ging.
Het is de bedoeling dat ik volgend jaar een schooljaar Mandy meeneem zodat ik geen schoolpaard hoef te lenen in Deurne en ik nog een jaartje plezier heb van deze lieve en leuke merrie!
Genoeg geklets, hier komen de fotos:
Let wel, mijn handen mogen meer gedragen worden en rechtop gehouden worden door mij, Mandy mag meer 'buigen', ook liep ze deze dag erg stijf in de achterbenen.
De foto's staan zo goed als op volgorde!

Wachten voor we de rijhal konden betreden..

Hehe, uit de hoogte, was erg zenuwachter, wat naarmate de tijd véél minder werd

Dan de waardeloze springfotos waar ik echt van baal
(Lees: Mandy's 4de keer in dr leven dat ze heeft gesprongen, ik heb érg weinig springervaring opgedaan, begin het telkens wel leuker te vinden! Hou zelf meer van dressuur.. thuis gaat het al beter)
Zelf vind ik; meer uit het zadel komen, meer meebewegen en mijn handen moeten een kilometer naar voren mee!

Graag reacties met tips! Ben erg leergierig hihi
Ben trouwens ook aangenomen in Deurne, Mandy nog niet omdat ze zo stijf liep achter, moet nog een keertje terugkomen! Komt wel goed, zo niet moet ik maar snel op zoek naar een ander

Groetjes
Maarja veel suc6 als je moet terugkomen