Nu ik eens zelfs heb meegereden zijn de meeste vooroordelen verdwenen, Jel vond het fantastisch, we hebben echt een heerlijke rit gehad. Het waren 3 runs van ongeveer 8 km per stuk, met daarna een pauze of sherrystop. Natuurlijk kwam niet iedereen vlekkeloos over de sprongen, maar je kon overal keurig omheen rijden en de paarden redden zich eigenlijk prima. Jel was bloedfanatiek, en zelfs een viersprong vlak voor de sherrystop nam hij zonder problemen terwijl dat toch wel wat hogere hekken waren. Ik ben echt supertrots op hem, binnenkort gaan we weer crossen en dit was een fijne 'training' om hem moeiteloos met de groep door te laten springen, hij piekerde er niet over om te stoppen. Hier een kleine impressie:De honden voor aanvang van de jacht
Jel heeft er zin in!
*ZOEF* Ik ben een jachtpaard
Ik wil geen pauze ik wil verder!
Ik zei toch..

Mijn vader was bijzonder on-talentvol in op het knopje drukken op het juiste moment van de sprong (
) maar hans feijth is het wel gelukt: http://www.h2f.nl --> 2007--> slipjacht austerlitzJel is bij deze omgedoopt tot JPP: Jacht-Pony-Paard
Iedereen was het er wel mee eens dat wat hij mist qua formaat, hij met zijn karakter dik compenseert 
Dit is trouwens geen topic voor een discussie over slipjachten, dit is een impressie van wat voor ons een superleuke dag is geweest, en wat we volgend jaar zeker weer gaan doen!

. Wat voor ras is je paardje? 
Omdat ik toen dus al die hindernissen had gezien heb ik het parcours later nog een keer gevolgd
)