Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!

Wat een geweldige kwaliteit foto's trouwens, héél mooi. Gemaakt door een professionele fotograaf oid? JoyCiej007 schreef:Ziet er goed uit! Mooi paardje ook, lekker glanzend vachtjeWat een geweldige kwaliteit foto's trouwens, héél mooi. Gemaakt door een professionele fotograaf oid?
missanous schreef:JoyCiej007 schreef:Ziet er goed uit! Mooi paardje ook, lekker glanzend vachtjeWat een geweldige kwaliteit foto's trouwens, héél mooi. Gemaakt door een professionele fotograaf oid?
de foto's zijn inderdaad door een professionele fotograaf gemaakt
en dat glanzende vachtje heeft ze altijd
er zit verschil tussen 'glanzend' in de zin van 'in goede conditie, gezond', en écht glanzend. Die van jou valt zekers in de laatste categorie. Mooi beestje hoor, springt leuk! missanous schreef:ja ze springt heel leuk
ze vind het ook heel leuk om te doen (vaak iets te leuk want ze wilt altijd als een achterlijke op die hindernissen af vandaar dat ik met een pessoabit rij)
veel mensen denken dat ik haar iets geef omdat ze zo extreem glanst maar het enige wat ze krijgt is hooi brokken en na het rijden een klein beetje muesli
missanous schreef:ik wil graag verder komen in de dressuur maar dat wil alleen nog niet lukken
missanous schreef:ik ben op zoek naar goede instructie die niet te duur is
en nee opgeven zal ik nooit doen
missanous schreef:dank jullie wel
en ja het is heel leuk om te crossen
er gaat echt een gigantische adrenaline stoot door je lichaam

Werkte voor mij altijd erg goed, vóór de wedstrijd jezelf even in je eentje terug trekken voor ontspanning en concentratie