maar het probleem bleef dat hij te diep liep, en dat zijn hals niet genoeg gespierd was. en dat ze ook vaak tegen mijn hand werd, ik kreeg slechte punten tijdens wedstrijden omdat ze constant liep te trekken. het werd op een goed moment echt een trek spelletje, en ik was dat echt zo zat! want ik kon niet meer lekker rijden, de oefeningen kon ik niet meer goed doen door die aanleuning probleem. zoals jullie nu zien heb ik er aan halsverlenger aan, zodat ze zich er niet uit kan trekken en dat ze leert bij elkaar te lopen. ze pikt het heel goed op, ook zonder loopt ze super. heerlijk in de hand, en eindelijk kan ik weer eens lekker trainen. ik houd de halsverlenger en nog wel even aan, zodat ze zich eerst gaat ontwikkelen. want ik wil niet dat het probleem weer erger word. nou dit is het resultaat:
en zoals jkullie zien is de bak niet meer helemaal heel. dat komt omdat we een nieuwere en grotere bak krijgen. en zonet waren de bomen erom heen geplaatst
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

en tot slot gerbrich er nog even op
14.
Van dat hak optrekken ben ik het mee eens, maar mssn is dat maar een momentopname!