Gisteren hebben mijn vriendin en ik weer even gereden op Frodo, mijn shetlander. Omdat de singel ietsjes te lang is, klapperde het zadel een beetje aan de achterkant. We hebben er dus twee chabrakjes onder gedaan, omdat we op het moment even geen andere singel tot onze beschikking hebben. We hebben de dekjes natuurlijk wel zo bevestigd dat het niet schuurt of kan gaan schuiven. Commentaar over onze grote hoeft niet, want we weten dat we wat lang worden, maar te zwaar zijn wij zeker niet
Zodra wij te zwaar zijn of echt te groot gaan we natuurlijk andere dingen doen, zoals Vden en oefenen aan de lange lijnen, waar we al mee begonnen zijn. We reden vandaag dus met ons nieuwe zadel, en daar moesten we even aan wennen, vandaar dat onze houding soms bagger is
Oja, de foto's zijn met een mobiel gemaakt, dus niet van al te beste kwaliteit
Eerst reed Nikita, mijn vriendin, op Frodo
1.

Even instappen. Beetje donkere foto
2.

3.

Even halthouden
4.

Actieve stap
5.

Even losdraven

6.

En de andere kant om
7.

Dit is het nieuwe zadel. Hij past erg goed op Frodo
O wat ben ik trots op deze twee toppers
Ik hoop dat het zo goed blijft gaan!Toen ben ik op Frodo gestapt en heb ik even gereden
8.

Even op adem stappen
9.

In de verte genomen, maar wel een fijn beeld

10.

Vierkant hanthouden. Hij staat hier alleen wel iets te diep aan de teugel.
11.

Actieve stap
12.

losdraven
13.

Hier werkte in naar toe. Mooi uitgestrekt en een actieve achterhand. Nu nog nagefelijk en het plaatje klopt ( op mijn voeten na
volgens mij drijfde ik hem voorwaarts. Enneh ... vest uit doet wonderen he voor je houding
)Tips en commentaar is welkom, mits het opbouwend is en netjes over gebracht wordt.
Gr Lili.

) hebben we weer even gereden, dus de nieuwe foto's komen straks, en die zijn met een goede camera gemaakt
zou hem graag willen zien