Om 10 uur begon het allemaal, Imke had als eerste OO Seven voor gereden. Wat kan die lopen zeg! Echt een geweldige hengst. OO Seven was nog niet helemaal fit, omdat hij in december vanuit londen terug gekomen was met een virus (ik geloof longontsteking), desalniettemin hij liep fantastisch!
OO Seven van de trailer af:

OO Seven in zijn geweldige draf!:

Daarna was ik samen met Joyce met Whizy, Marloes met Uvaldi en ik met Verle aan de beurt.
Wij met zijn drieën:

Links Joyce met Whizy, in het midden ik met Verle en rechts Marloes met Uvaldi.
Ik had Verle even van te voren gelongeerd, omdat ik de afgelopen weken niet erg veel gereden had. Achteraf was dit helemaal niet nodig geweest, maar het is en blijft een jong dier he. Toen ik er net 5 minuten opzat begonnen ze al, Verle was alleen nog lang niet los. Verle was ook behoorlijk dwars, ze hield de hele tijd de bovenlijn vast, na een uur deed ze dit gelukkig niet meer en liep ze super!
Net de ring in:

Hier zie je goed dat ze boven in nogal vast hield.
Eerste drafje:

Niet heel erg slecht op zich, toch? Alleen moet mijn handen wel rechtop houden!
Nog een drafje:

Hier mag ze wel wat lager en dieper lopen.
En galop:

Ai, beetje raar moment. Wel lekker ruim, alleen moet Verle een heel stuk ronder en ik terug zitten.
Stappen:

Tussen door stappen, op zich wel fijn beeld.
Draven:

Vlak voor halsstrekken, ze volgt wel fijn.
Draf op de grote volte:

Hier hadden we net wat uitleg gehad, ze liep gelijk een heel stuk fijner!
Draven:

Verle loopt hier echt lekker! Nu moet ik nog recht vooruit kijken, hakken uitdrukken en handen iets lager zodat er een rechte lijn ontstaat! Maar wel een duidelijk verschil dan in het begin he?! (Ze moet alleen dus nog wel veel ronder)
Ik had dus als commentaar dat ik niet zo lief moet zijn voor het paard! Haha, ik moet haar echt aan het werk gaan zetten en mag haar heel wat dieper in stellen, ik heb ook de tip gehad om eens een paar keer met slog of bijzet te rijden, zodat het wat makkelijker is voor mij om haar lager in te stellen.
Daarna nog even op het grasveld waar de trailers stonden nog wat actie foto's gemaakt met de sponsor deken! Verle vond dit alleen wel ERRUG leuk! Haha, ik kon haar echt nog maar met moeite houden. Maar er zijn wel een paar leuke foto's uit gekomen!

Nou kom maar op met het commentaar!
Ze mag inderdaad nog ronder, maar dat zei je zelf al.
helaas heb ik niet alles kunnen zien omdat ik toen mijn paard op moest gaan zadelen.
))