Hij liep echt hartstikke fijn, alleen een klein beetje 'laks' aan het been, hij reageerde soms niet helemaal.
Ik denk dat ik de volgende keer alleen wel mn beugels een paar gaatjes langer moet doen, want aan de foto's te zien zaten die ergens in mn nek
en ik zal ze dan ook maar gelijk op elkaar afstemmen, zodat ik hopelijk ook iets rechter ga zitten.Oja, ik heb vandaag mijn eerste wissel gesprongen!

Er stond iemand op de hoefslag, dus ik ging even van hand veranderen.
Ik wilde eigenlijk gelijk weer terug van hand veranderen, maar ik dacht laat ik het eens proberen om te kijken of hij het doet.
Dus in de hoek aangekomen gaf ik mijn hulp voor de andere galop en hij sprong over!

Ik had het eigenlijk niet verwacht en heb ook nog even bij iemand anders gecheckt of hij echt gewisseld had.
Om nog even te kijken of hij het niet per ongeluk deed heb ik het later nog een keertje geprobeerd en toen deed hij het weer.

1. Losstappen met een nog iets langer teugeltje.

2.

3. Jay houd niet echt van beginnen met draf, dus dan maken we eerst wel een klein rondje in galop.

4. En dan gaan we snel weer verder met de draf.

5. hihi, mijn houding is hier best slecht

6.

7. Als je heel goed kijkt zie je hier een galopje.

8.

9. Hier zit ik dus nogal scheef, mede doordat hij bij de bakrand weg probeerde te vluchten ivm de shovel die langs kwam.

10. Lekker drafje, jammer dat hij zn hoofd ietsjes kantelt.

11.

12. En hier zit ik weer een beetje scheef.