Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dees_daan schreef:overkruist is met zijn voorbenen in de ene galop en met de andere in de andere galop, als ik het goed heb, je zou hem terug kunnen nemen en het nog een keer proberen, verdere tips weet ik zo ook niet

saskiakefie schreef:Hij gallopeert altijd wel goed aan van de draf naar de galop, dat is geen punt. Maar van bijvoorbeeld de linkergalop over te springen in de rechtergalop lukt hem niet.
Goofy44 schreef:saskiakefie schreef:Hij gallopeert altijd wel goed aan van de draf naar de galop, dat is geen punt. Maar van bijvoorbeeld de linkergalop over te springen in de rechtergalop lukt hem niet.
Springt de pony vanuit halt en stap altijd in de goede galop aan en blijft de galop correct ?
Kun je tempo wisselingen en overgangen goed rijden ? Leer je de wissels wel op de goede manier aan ? Zijn je hulpen voor wissels correct ? Goede instructie is belangrijk. Als een paard scheef is, gaat het paard niet in balans. Geeft het paard op de juiste manier stelling en vraag je op de goede manier en op de juiste momenten stelling en buiging en let je op hulpgeving (timing)?
dees_daan schreef:dat leer je niet zomaar aan, ik weet niet op hoe hoog niveau je nu rijd? maar dat kunnen ze niet zomaar