Commentaar mag, maar houd het aub netjes en opbouwend..
Groetjes Mieneke
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shyla25 schreef:Ziet er best ok uit en de meeste dingen zeg je zelf al.
1 ding valt mij op en dat is je bontje, die moet met de rand achter de kussens vallen en niet eronder, nu kan je drukkingen krijgen omdat de kussens niet egaal worden ondersteund
Hmm.. Meende dat ik dat altijd wel goed deed

.
verder kruipt hij af en toe achtr de teugel, maar daar hebben idd meer friesen last van, hij is mooi groot of niet? dees_daan schreef:mooie fries! je bontje ligt idd niet goed, mag ik vragen waarom je met bontje rijd:verder kruipt hij af en toe achtr de teugel, maar daar hebben idd meer friesen last van, hij is mooi groot of niet?
)

randie schreef:leuk dier! Rijden ziet er ook goed uit vind ik. Het enige puntje heb je zelf al aangegeven.
offtopic: Jou laarzen zijn die van cavallo? En mag ik zo brutaal zijn om de prijs te vragen
anniee schreef:Scheef opgooien, wat bedoel je daarmee?
(of is dat een domme vraag)
Hannes gooit mij meer naar rechts dan naar links, waardoor ik zelf "mee ga" ipv recht te blijven zitten
OoappeloO schreef:Moooi moooi !
Pas wel op dat hij soms de neiging heeft niet naar binnen te kijken maar zijn hoofd te kantelen. Viel me even op.
mienetje schreef:dees_daan schreef:mooie fries! je bontje ligt idd niet goed, mag ik vragen waarom je met bontje rijd:verder kruipt hij af en toe achtr de teugel, maar daar hebben idd meer friesen last van, hij is mooi groot of niet?
Ik rijd met bontje, omdat hij behoorlijk scheef opgooit, en als ik zonder bontje rijd, ga ik alleen maar schever zitten, en maak ik hem dus ook schever.. Met bontje is dat dus veel minder..
Dat hij zo nu en dan wat opgekropt loopt, had ik er ook al neer gezet, hier ben ik dus allang mee bezig..
Hij is 1.67, idd niet klein voor een fries![]()
Dees_Daan, jij bent toch de zus van Chantal?![]()
1.67 is idd een mooie maat dees_daan schreef:ja, ken je haar?![]()
oke, dan snap ik goed dat je met bontje rijd1.67 is idd een mooie maat
en het lijkt net of je bontje achterstevoren ligt, maar dat kan aan mij liggen

tassie schreef:mooi paard, maar dat van je bontje snap ik niet helemaal, hoe kan die rechter lopen met een bondje erop, ga jij tog niet recht van zittenen het lijkt net of je bontje achterstevoren ligt, maar dat kan aan mij liggen
Maar ben ook al heel erg bezig om zelf ook rechtop te blijven zitten.. Maar dat wil nog niet helemaal lukken