De foto's staan niet op volgorde. En we hebben dus meer gereden voor de beweging dan voor het trainen zelf.
Mijn eigen leerpuntjes:
- kop omhoog
- stomme buik aanspannen en rug recht.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

klopt helemaal wat je zegt. Rongo is nogal flegmatiek en maakt zichzelf altijd zo lang mogelijk. Wil je hem actief maken, maakt hij zich zo lang ie kan. Wil je hem bij elkaar rijden, dan valt hij bijna om van traagheid. Maar gelukkig gaat dat al steeds beter met rijden. Maar je ziet het idd goed terug op de foto's.
Hij lijkt lekker ontspannen te sjouwen, nu maar hopen dat hij snel wat beter wordt.
, hoop dat het nu weer helemaal goed komt!
Vonnie84 schreef:@ Suzy: We hebben de zwarte grond naar beneden gedaan en het gele zand op die zwarte. Daarna spuitzand erop. En daarop nog een laagje bosgrond. Ook ligt er drainage in de bak. De bak is vort vrij snel droog.

Leuk om te horen dat we het goed doen. 
Kit_for_ever schreef:Ziet er goed uit hoor! Ik vind predinisolon zon rotspul... Mijn paard kreeg het ook voor 4 weken de hoogste dosering en dit waren voor haar de bijwerkingen...
http://www.mijnalbum.nl/Foto=6W38AJUJ
Er heerste schimmel op stal en dat had ik tot ik ging behandelen goed van haar af weten te houden. Toen dus niet meer... hoop dat jou paard er minder bijwerkingen van heeft...