ze wordt deze zomer 5 jaar

rustig stappen

ja, mijn teentjes steken ook eens af en toe

1ste drafje en eventjes naar beneden kijken of we niet weggelibberden

leuke foto

lekker ontspannen

halt

haat koppie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wel droog gebleven zo met de regen? Ik zie dat je een lage neusriem hebt, maar volgens mij mag die nog wel een paar gaatjes hoger hangen; deze hangt wel érg laag, bijna bij de neusgaten.
JoyCiej007 schreef:Apart paardjewel droog gebleven zo met de regen? Ik zie dat je een lage neusriem hebt, maar volgens mij mag die nog wel een paar gaatjes hoger hangen; deze hangt wel érg laag, bijna bij de neusgaten.
Verder, ik bedoel het helemaal niet banketstaaf oid; maar ik vind je paardje er vrij ongezond uitzien; is ze soms onlangs ziek geweest? ik vind dat ze best iets dikker mag wezen, en ze heeft nogal ingevallen flanken en een hoekige kont... ik zou daar iets meer vet kweken

mexxiemaal schreef:Ik wilde bijna vragen of je pony al bejaard was, maar toen ik naar boven scrolde zag ik dat ze 5 jaar moest worden........
Aan zijn wollige vachtje te zien staat je paard zeker 24/7 buiten? Daar is helemaal niets mis mee hoor, maar zijn/ haar conditie is niet helemaal top. Daarmee bedoel ik niet hoeveel rondjes hij/zij kan rennen, maar of ze op het juiste gewicht is. Begrijp me niet verkeerd, ik denk de je je paardje heus wel goed verzorgd, maar extra bijvoeren kan denk geen kwaad! Misschien kunnen we je wel tips geven om het rantsoen aan te passen.
(ik bedoel het goed, wil je aleen maar advies geven)
Greetz mexxiemaal
tessyke schreef:JoyCiej007 schreef:Apart paardjewel droog gebleven zo met de regen? Ik zie dat je een lage neusriem hebt, maar volgens mij mag die nog wel een paar gaatjes hoger hangen; deze hangt wel érg laag, bijna bij de neusgaten.
Verder, ik bedoel het helemaal niet banketstaaf oid; maar ik vind je paardje er vrij ongezond uitzien; is ze soms onlangs ziek geweest? ik vind dat ze best iets dikker mag wezen, en ze heeft nogal ingevallen flanken en een hoekige kont... ik zou daar iets meer vet kweken
mijn pony is idd net heel ziek geweest.
bedankt voor de reacties
de wei viel trouwens wel mee om te rijden
) vinden ze vaak nog lekker ook, gewoon iets nat maken en dan door de brokjes.
Want als je haar vacht eraf denk is ze nog magerder.. Als je toch weer wat wil trainen kun je haar in mijn ogen beter gaan longeren
dat zie je hier niet veel dat de pony gewoon lekker mag lopen ipv koppie naar beneden trekken
Hopen dat ze weer goed beter word!