Het was weer eens tijd om richting Kath te gaan en dit keer zaten de weergoden ons mee, dus mocht ik ook nog even op kleine Ex!
Eerst Kath eventjes voorgereden en ik wat foto's geknipt:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
En toen ik. Jeetje was wennen hoor, zo'n uk! Gezien de paarden waar ik tegenwoordig op zit 1.70 zijn en Ex slechts 1.28
Zat ook niet zo denderend, hihi. Maargoed, toch wel erg leuk!
Waar ik van Kath geen galopfoto's heb zijn er van mij bijna alleen maar galopfoto's.
Ben in de galop even flink aan het testen geweest...
7.
Hier zat ik er net op, nog flink zoekende...
8.
Doorsluiten, vond ie niet zo grappig...
9.
10.
En waar ik heen wilde, ronder van voor maar dezelfde kracht aan de achterkant en sprong aan de voorkant...
Overigens ben ik de eerste die op Ex heeft gezeten, als ik het goed begrepen heb...
Hij haalde geen streken uit (wilde ie wel) maar hij vond het toch wel wat vreemd dat Kathleen daar aan de kant stond
Mijn conclusie:
Ex is gaaf!
Ik start dit topic opnieuw omdat Shanna het even druk heeft. Ik heb dus toestemming van de eerste ts

Over de reacties in het vorige topic; dankje voor de vele complimentjes en Nimmerdor; 'dat andere meisje' heeft een naam en boktnaam, ik dus. Je had het iets subtieler kunnen brengen vind ik. Daarnaast word deze hengst 18 maart de laatste keer uitgebracht én woont Shanna wat ver om hem op wedstrijd te rijden. Plus als Shanna hem hier nog zou mogen starten. Zou ik hem sowieso nog doorstarten

Welshfreak; hihi ik hoop eigenlijk dat hij zo blijft, ik vind zijn kleurtje wel grappig zo

Mirte_; Ik zal er vandaag eens naar kijken! Misschien heb ik het te ver naar voren gelegd oid...Normaal ligt het nl goed

, loopt heel netjes !!
Hij is wel megaa stoer hoor
Hij word heel netjes gereden door jullie alle twee! Lijkt me echt heerlijk om zo klein te zijn, dan kan je op alle soorten en maten rijden