KIMMY ACTIEE!
aaaaa makkiiej!
ze doet alsof het niks is

zoow en toen hadden we erg genoeg van en ging kimmy klieren
haha tyrza nogmaals bedankt en ik hoop dat iedereen een beetje kan genieten van mijn lekkere knuffel beer!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fijn shetje, kan goed springen ook
maar pas je op dat je niet tegroot word
naja jullie hebben der alle 2 nog plezier mee dus veel plezier samen nog
volgende keer wel een grondbalk gebruiken hoor

MiiRowiej schreef:maar als ik te groot word kan ik altijd nog me met mennen bezig gaan houden met haar ( kan ze ook al wel een beetje)
Soet schreef:Je moet echt niet gaan liggen hoor! En een grond balk is misschien wel handig. Ook zou ik je stijbeugels wat korter doen. Zo zit je je pony minder in de weg, en zul je met je voeten de balken er niet af smijten. Zorg dat je in het midden van de hindernis spring en recht op de hindernis af gaat. nu lijkt het wel alsof je pony was schuin springt. Veel succes. En hopelijk heb je er wat aan.
dankje ! 
Nikkitje schreef:Hoi hoi, leuke combinatie. Blij dat je zelf ook inziet dat je te groot dreigt te worden... hoop dat het lukt met het mennen.
Ik wil nog iets toevoegen aan het gegeven commentaar. Ik krijg het idee dat je ook een beetje leunt op de hals van je pony. Nog wat problemen met je balans bij springen? Dat kan gebeuren. Probeer je handen iets meer te dragen ( je geeft wel goed mee ) en mocht je alsnog het idee hebben je balans te verliezen neem dan een klein plukje van de manen van je pony tussen je pink bijvoorbeeld.
Dat geeft vaak een wat veiliger gevoel.
Veel succes nog !
)
tjaa t is een begin mn shet kan 1.30m springen naa 3 jaar trainen
maar t ziet dr goed uit hoor