En het ging echt wel goed. Ze reed er aan en Pablo accepteerde haar. Vandaag geen rare acties maar een Pablo die werkte, het schuim stond van onder de bakstukken tot tussen Pablo's billen.
Ik ga maar anderhalve week weg maar omdat hij nu fijn in training is wil ik graag dat hij dan ook regelmatig gereden gaat worden. En dat gaat wel lukken geloof ik. Pablo trok wel af en toe een rare kop (hele lange boven frummellip of zijn oren belachelijk naar voren als hij weer eens wat te hard wilde gaan) maar het zag er fijn uit.
Lekker verlengen:

Naar halsstrekken (hij ging nog veel verder, met zijn neusje door het zand maar daar heb ik geen goede foto van)

En nog wat draf:

En uitstappen met een moeie Pablo }>

En dit was Kashmir , net terwijl ik een foto van Pablo probeerder te klikken:

De "witte"Lady heeft zich opgefrist voor een foto

En vinden jullie dit ook geen schatje

Sparky, een jack pup

Floor (15) is vorige week L1-E pony kampioen geworden met haar pony Paco bij de Limburgse en als ik haar zo zie rijden is dat heel verdiend (Paco heeft ze van geheel groen naar dit kampioenschap gereden). Ik ben er trots op dat ze lid is van onze club. (Al onze clubkinders mochten door naar de Limburgse en de L1-D pony kampioen is ook van onze club : Mandy met Thinker, behorend bij jack Sparky)