Nog meer foto`s uit Kootwijk!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 17:49

gave foto's!!! Heb je ook nog foto's van die vrouw uit Wit Rusland met dr Trakehnertje?? Vond ik een leuk beest om te zien nl Lachen

amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 20:01

mooie fotos ik vind crack echt een heel mooi paard
met veel toekomst
maar ook jazz mag er zijn

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 21:23

Ze hebben stuk voor stuk wat! persoonlijk vind ik dat er nu wat minder met ferro gefokt mag gaan worden (zegt Iloon met een Ferro-kleindochter). In de veulenkeuring rubriek van Voice waren er 7 van de 13 die Ferro als vader of grootvader hadden.... VEEELLLL!!!!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 22:33

Heb helaas wel het idee dat sommige paarden maar wenig lol in de dressuur hebben..
Ik heb Jazz en Jup nu een paar keer gezien irl.. vooral voor Jup hoeft het allemaal niet zo, volgens mij. Scheve mond
Jazz liep in Nijmegen wel meer met de oortjes erop..

Wat me steeds opvalt, Sonja kan haar beugels best een gaatje of 2 korter doen imo... Nu zit ze regelmatig met erg rechte benen, de beugels los van haar voeten en dus ook de hakken niet erg 'uitgedrukt'.
Zal best een reden voor zijn, maar..
Daarentegen vind ik Imke erg netjes zitten altijd! Mischa Koot ook trouwens.
Echt uit het boekje.
btw, heb je ook foto's van Mischa erbij toevallig?

btw, vooral ook de andere foto's van kootwijk op itp staat Jup best sjaggo c.q. p*ssed-off op..

Jazz is hier ook best bozig en komt bijna 'op schoot' ,zoals tineke dat zelf noemt Haha!
Laatst bijgewerkt door Maatje02 op 14-08-02 22:48, in het totaal 3 keer bewerkt

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 22:40

wowwie... mooi hoor, maar ik blijf het bij de Gribaldi houden... dat blijft een topper! Maar wat rijd Coby met een losse stangteugel vergeleken bij de anderen... of ligt dat aan mij... en wat is Jazz hoog opgericht (naar mijn idee) ik heb weleens lager zien lopen.... hmmm

maarreh.. mooi hoor Lachen

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 10:52

tsja ferro is het echt helemaal alhoewel ik ook gek word van al die ferro nakomelingen (en dat zegt iemand die er zelf een heeft)
Krack C vind ik geweldig maar ik vond de combinatie met Nick mooier.
maar wie ben ik.

Suzanne F.

Berichten: 49276
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 12:57

Madelein:

Ja ben ik het ook mee eens, vooral Jup was vroeger veel blijer in het werk en nu behoorlijk zuur af en toe. En Sonja mag idd haar beugels wel eens wat korter maken, dat viel me ook op ja.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-02 15:19

Jessica schreef:
Jup vind ik onder het zadel heel mooi tot zijn recht komen. Ik heb hem op stal ook nog even geaaid, maar ik herkende hem zelfs in de eerste instantie niet eens. Ik moest wel 2 keer kijken. Op stal zag hij er uit als een vrij iel (wel hoogbenig) huis-tuin-en-keuken-paard om het maar even grofweg te zeggen. Maar hij was wel lief.


Ik weet het op stal is het ook echt een 'dooie' , maar ik heb hem wel is in de training gezien dat paard kan pirouetten zo mooi!!!! jamer alleen dat ie af en toe van het achterbeen afkomt en dat zurige van hem is al een stuk minder komt wel goed...

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 17:47

Met die Knock Out is ook weinig mis mee hoor trouwens!! *LOL*
Heerlijk stevig compact.
Tsja daar hou ik van, daarom zijn Crack C en Jazz niet mijn types.
Knipoog

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 18:38

Wow wat een mooie foto's zeg!! Die van Gibraldi.. *zucht* Kwijl Kwijl Kwijl Die mag op een dag wel naast m'n bedje staan!! Dromen

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 20:05

w.b. Jup vind ik juist dat hij voorheen ( o.a. op lichte tour..) net ff minder sjaggo was. krijg behoorlijk medelijden als ik hem nu af en toe zie...
Doet verder niet af aan de kwaliteiten v/h paard hoor ( iig t/m de Lichte Tour dan..).

Heeft niemand foto's gemaakt van good-old controversy..?
Hij scoort niet extreem hoog, maar toch al jaren steeds tussen de 65-70 %.
Dat vond ik voorheen echt zo'n apart paard, vooral z'n uitgestrekte gangen . Hij staat ook vaak nog op de Havens-reclame in de vakbladen..
Echt Kwijl

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 10:40

jazz doet me dus echt niets, echt mn type niet.
Krack vond ik vroeger veel leuker met nick waren meer een eenheid.
En jup is idd een beetje sjaggo maar iedereen heeft zn periodes Knipoog
en krack kijkt ook niet echt blij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 10:49

Jazz vind ik nog steeds super, net als Krack C trouwens.

Bijzonder vond ik hoe Salinero rondliep, dat paard loopt zo goed voor een achtjarige heel apart.

Ferro vind ik echt helemaal niets, nooit gecharmeerd van geweest, zal het nooit worden. Paard heeft naar mijn idee te weinig souplesse. Die van de witrusse, vond ik een paard met veel veer!
Gribaldi is een topper, wat iedereen ook van hem zegt.

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 11:05

achja ieder zn meug

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:13

Heey daar komt gribus ook nog eens een keer aanzetten, tja ik hoorde het van lovely dat ik deze foto echt moest zien, en ze had gelijk!!!
En nu krijg ik nog eens een keer gelijk!
Die foto is echt zo mooi! niet normaal moet je dat front eens zien en hoe die gaat zitten!!
Tja ik krijg daar echt kippevel van.
Ik zal de foto eens aan uniqueje laten zien!! Misschien volgt ze dan over een paar jaar het voorbeeld van haar vader Knipoog

Tja enne sorry voor mijn late reactie ik weeeet het dat kan echt neit! hahaha
groetjes jeannette

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 07:51

oud topic Slapen