michel schreef:tjee , wat een zielig figuur ben jij. Kom je eerst met andere foto's van een vuurshow en vervolgens kom je met andere foto's met een springkar. Vreemd??? Valt een beetje op ook! Zoiets noemen ze geloof ik jaloezie, of niet helder bij het hoofd. Wat die mensen laten zien is iets wat ze de paarden ZELF hebben aangeleerd en waar ze terecht trots op kunnen zijn. Er zijn ook mensen die hun paarden naar een trainingsstal brengen en dan ook nog eens trots zijn op hetgeen ze laten zien. Daar heb ik minder bewondering voor.
Michel
Sorry ????????????
Ik vind het geweldig wat mensen met hun paarden doen! Ik heb geen foto's van eenvuurshow geplaatst! en ik heb geen comentaar gegeven op een vuur show eerder heb ik daar zeer positief op gereageert! (als je alles goed na leest!
Bij het plaatsen van deze foto heb ik geen negatieve gedachten gehad, maar als jij daar zo over denkt zegt dat meer over jou geloof ik???
Zo als de waard is maar weer!
Ik heb inderdaad deze show ook met belgen gezien, en ook met een haflinger, maar wat is daar negatief aan?
Over jaloersie gesproken, ik heb besloten nadat ik met ric veel heb aangerommeld en alles eerst zelf heb geleerd om het te laten door trainen door marjolein kylstra en heb hele goede contact met deze stal.
vele andere namen heb ik daar voorbij horen komen die ook bij marjolein zijn geweest, wat is daar verkeerd aan>? dat je je paard laat trainen door een profecional? En dat je toegelaten bent om getraint te worden?
Er zijn mensen in de ruiter sport die les nemen van beroemde ruiters om verder te komen in de dressuur heb je daar ook geen respect voor?
Ik vind dit een zeer negatief bericht en zo donker denken zegt genoeg over jou en niet over mij!
En overgens ben ik trots op mijn paard dat hij het kan en niet op mezelf!
Als ik een show geef, laat ik zien wat mijn paard kan niet wat IK kan!
Dat is misschien ook een verschillende instelling die wij niet gemeen zullen hebben!
En alleen uit een jaloerze geest kan dan ook zo'n opmerking naar mij toe gedaan worden, elkaar niet met rust kunnen laten.
En overgens ook zo ziek van geest is dat steeds maar weer bokkers lastig gevallen moeten wordenmet dit soort zaken!
Er is ook nog zo iets als PB!
gegroet