Hier hangt er nog een beetje equistar in de manen, heb geloof ik heel de fles leeg gespoten
)

Sta nou toch stiihiiiillll!!!!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

Annechien schreef:hallo stef, een vraagje, zwarte kleurshampoo????????????????? ik heb weleens van schoenpoets gehoord.
Citaat:enne ik voel me op een punt behoorlijk afgekat....... wij zetten ze echt niet in de zomer binnen voor de keuring, wij zetten ze een aantal weken van te voren op schraal land, en als ze te mager worden, worden ze bij gevoerd! Dus niet alle shethouders over een kam scheren!
Citaat:enne ik voel me op een punt behoorlijk afgekat....... wij zetten ze echt niet in de zomer binnen voor de keuring, wij zetten ze een aantal weken van te voren op schraal land, en als ze te mager worden, worden ze bij gevoerd! Dus niet alle shethouders over een kam scheren!
, scuse me!!!! En sorry dan staat mijn denkvermogen op een zeeeeeeeeeeeeeer laag pitje
Enne ik vind het ook maar bull dat ze zelfs warmbloeden maanden van te voren op stal houden, deed een oude stageboer van mij ook niet.