Eenmaal bij karin kwam Prisca ook al vlug. bart is toen maar iets met de computer gaan doen want paardenpraat..

Maar goed. Later heeft karin voor ons heerlijk gekookt. En daarna zijn we richting Zilvia's Hoeve vertrokken. Daar zag ik Leysander voor het eerst. Cool beest met zijn fjorden kapsel.
Vlug gepoets en gezadeld(jaja bart hielp mee) en toen ging Prisca rijden.( http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=10&3 ) Ze heeft een boel gesprongen en daar heb ik ook foto's van maar die staan in een ander topic.
Ik vond dat ze maar hoog sprong. Die Leysander kan trouwens erg goed springen. daarna mocht ik uitstappen. (bart kregen we er niet op)Dat was erg leuk. En toen zijn we in de bak de Pas-de-deux gaan oefenen(op 23 juni allemaal komen kijken)
daarna reden we naar huis om tot de conclusie te komen dat de sleutes nog op stal lagen (17 km verderop) dus weer terug en ditmaal mocht Karin rijden. Nou ik leef nog(net!) maar toen zijn we wel even gestopt bij de mac voor een milkshake...
en rond een uur of half twaalf zijn we weer naar huis gegaan. Het was een erge toffe dag...

Ja je ziet het goed. Bart is aan het poetsen

hoefjes uitkrabben

ik zeg niets

proefje oefenen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-05-26 22:45 ]</font>