Dit is nou mijn eerste pony - en tevens het omaatje van de familie - Bacannie (Baccarat X ???). Ze is momenteel 29 jaar oud en op deze foto was ze 25 jaar oud en staat ze met haar toenmalige vriendje Max, een minishet van ongeveer 1 jaar oud.

Hier heeft ze even lekker gek gedaan en staat te wachten wat er gaat gebeuren...

Teddy is een KWPN merrie van 2 jaar. Haar afstamming is Farrington x Fair Play x Purioso. Ik ben heel blij met haar en hoop we er samen iets leuks van gaan maken.
Zo zag Teddy eruit toen ik haar net een paar dagen had... ze was toen 1 jaar en 3 maanden.

Hier een foto van haar mooie koppie! Ze heeft 2 halsters om want 1 halster moest omblijven anders kreeg je haar niet meer te pakken en die andere was om haar - aan een halster omdoen - te laten wennen.

Hier mocht ze voor de eerste keer los nadat ze in Paardencentrum Kootwijkerbroek had gestaan voor haar beentje (overtollig weefsel). Ze was lekker knetter!

Dit is een picture van haar kont, vond ik leuk. Die lange benen met zo'n mager kontje!

Hier stond ze net lekker 2 weken in het zomerland en is reeds 2 jaar geworden.

Deze foto heeft Napoleon gemaakt (van bokt) omdat ik bijna geeneen foto heb waar ik samen met haar opsta!

En last but not least! Baccarat mijn verzorgpaard! Het is een ruin en hij is 17 jaar oud en zoon van (je raad het nooit...

En hier zijn we heerlijk (ehum) aan het rijden...