Hier woon ik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 19:34

Ik woon samen met mijn vriendje bij de binnenstad van Geleen. Deze week hebben we eindelijk ons balkon eens ingericht en nadat we vandaag ook een tafel en stoelen hadden geshopt heb ik meteen eens wat foto's van ons appartement gemaakt.

Vanaf de straat gezien.

[img]../upload/34/voorkant2.jpg[/img]

De voordeur, het linkerraam is van onze slaapkamer en daar staan mijn ezelknuffels in het kozijn.

[img]../upload/34/voordeur.jpg[/img]

Vriendje Maurice op balkon.

[img]../upload/34/mauriceopbalkon.jpg[/img]

Ik op balkon

[img]../upload/34/ikopbalkon1.jpg[/img]

Balkon vanaf straat

[img]../upload/34/balkonvanafstraat.jpg[/img]

Straat

[img]../upload/34/straatopzij.jpg[/img][img]../upload/34/straat.jpg[/img]
[img]../upload/34/kerk.jpg[/img]

Het binnenhofje van het appartementcomplex, op die fiets ga ik trouwens elke dag naar de manege.
[img]../upload/34/hofje.jpg[/img]




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-05-27 19:37 ]</font>

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 19:37

leuke foto's zo zie je nog een waar iemand woont, leuk idee, mocht ik tijd en zin hebben dan start ik daar ook ff een topic over. Maareh, ik kan je knuffel ezel niet goed zien, waarom geen close up??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 19:44

Okee, dit zijn mijn ezel-knuffels. Bij mijn moeder op zolder heb ik nog een stapel grotere exemplaren en zo'n 50 beeldjes en een plakboek vol met ezelkaarten en plaatjes. Ik was vroeger namelijk een echte ezelgek. Daar spaarde ik van alles van.
[img]../upload/34/ezels.jpg[/img]


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-05-27 19:45 ]</font>

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 19:47

aaaaaaaaah lieieieieif Lovers
ik ben in engeland een keer in een ezelopvang centrum geweest, errug leuk om een keer gezien te hebbben

Irisje
Berichten: 49
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 21:36

Hi, hi,
Heb ik toch altijd naar het goede raam gezwaaid. Dat raam waarachter de computer altijd aanstaat. Op bokt soms???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 22:51

H ha, nee hoor, ik heb noooooooooooooooooit Bokt! aanstaan! Party!!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 08:49

Ik ook nooit bokt aan, hier komen ook regelmatig zwaaiende mensen voorbij, die me later erg beledigd aanspreken omdat ik niet terugzwaaide. tja, bokt eist al mn aandacht op he Haha! maar wel leuk je ezeltjes, ik heb er ook 2, 1 gewone en 1 iejoor, ik spaarde namelijk paardeknuffels en aangezien ezels ook paardachtigen zijn, ik heb dus ook zebra's, en een merrie met veulensjes( 6, hoezo onrealistisch) in haar buik. Ik spaarde ook van die barbiepaarden, heb hele groote en hele kleintjes in totaal een stuk of 73, alles staat nu in dozen op zolder *LOL* maar wel leuk hoor, foto's van je huis, wanneer komt het interieur??