nieuwe fotos van mij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 18:18

parouscha schreef:
dit is mooi figuur haha ik zie er zelf ook zo uit.
maare scarlet dit is niet mager maar slank heet zo iets.


Loop je een beeeeeeeeeeetje langs je schoenen Parousha of lijkt dat alleen maar zo? Mooi figuur zo zie ik er ook uit Verward Lips are sealed
Leuke fotos boogiegirl!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 18:57

Pfff wat een ophef over een grietje van 13?, 14?? Niet rot bedoelt, maar met die leeftijd met je nog een kind, met de vormen van een kind. Dat betekent niet dat de foto's niet leuk zijn, ik vind je een fotogenieke tante.

Verder mag je best tevreden zijn met jezelf hoor Boogiegirl, en dat ben je ook zeker wel, je kunt mij niet wijsmaken dat je jezelf de verschrikking van de eeuw vindt. Lijkt mij erg raar als je dan open en bloot zulke foto's van jezelf op bokt zet. Nu komt het op mij over alsof je alleen maar wilt horen hoe je eruit ziet, terwijl je dat misschien helemaal niet zo bedoelt. Gewoon blij zijn met jezelf, daar is echt niets mis mee.

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 19:00

Ach, ik zou nu niet bepaald zoveel foto's van mezelf zomaar publiceren, zeker niet als je jezelf lelijk noemt... maar je bent zeker niet lelijk!

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 19:01

Kunnen we elkaar even in onze waarde laten alsjeblieft? Discussies over mager en dik horen hier niet echt thuis. En één keer zeggen dat je iemand mager (of juist niet) vindt, lijkt me idd wel voldoende, dat hoeft niet tig keer herhaald te worden.

Beetje lief zijn voor elkaar dus.

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 19:03

Tutu schreef:
bah, dat zijn van die walgelijke opmerkingen!!!! Haha! Haha! hahahaha die hoort eigenlijk bij een van de topics op KH

beetje pedo actie vind jezelf ook niet?????
verder geen commentaar op de foto's, alleen die 2e is een beetje 'Nasty girl' als je snapt wat ik bedoel...


hoezo nou weer pedo actie? Het is toch een mooi meisje? Of mag ik dat als 22 jarige jongen niet zeggen van een 14 jarig meisje? Btje krom imo.
En ik vraag haar toch niet uit ofsow? (haar zus misschien wel als ze ouder is dan 17 Haha!)

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 19:12

Mirte schreef:
Pfff wat een ophef over een grietje van 13?, 14?? Niet rot bedoelt, maar met die leeftijd met je nog een kind, met de vormen van een kind. Dat betekent niet dat de foto's niet leuk zijn, ik vind je een fotogenieke tante.

Verder mag je best tevreden zijn met jezelf hoor Boogiegirl, en dat ben je ook zeker wel, je kunt mij niet wijsmaken dat je jezelf de verschrikking van de eeuw vindt. Lijkt mij erg raar als je dan open en bloot zulke foto's van jezelf op bokt zet. Nu komt het op mij over alsof je alleen maar wilt horen hoe je eruit ziet, terwijl je dat misschien helemaal niet zo bedoelt. Gewoon blij zijn met jezelf, daar is echt niets mis mee.


okee verschrikking van de eeuw is dan overdreven en was maar een grapje trouwens.
en ik wil helemaal niet de mening over mij horen hoor!
ik wil alleen dat jullie weten wie ik ben zodat jullie op de meeting niet hoeven denken van wie is dat nou weer Verward Tong uitsteken

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 19:13

r0b1n"]
[quote="Tutu schreef:
bah, dat zijn van die walgelijke opmerkingen!!!! Haha! Haha! hahahaha die hoort eigenlijk bij een van de topics op KH

beetje pedo actie vind jezelf ook niet?????
verder geen commentaar op de foto's, alleen die 2e is een beetje 'Nasty girl' als je snapt wat ik bedoel...


hoezo nou weer pedo actie? Het is toch een mooi meisje? Of mag ik dat als 22 jarige jongen niet zeggen van een 14 jarig meisje? Btje krom imo.
En ik vraag haar toch niet uit ofsow? (haar zus misschien wel als ze ouder is dan 17 Haha!)
[/quote]

mn zus is 17, maar ze ziet er wel wat jonger uit Knipoog

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 20:51

mja.. moet kunnen Lachen Foto? Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 21:21

zie PB Haha!

Koe

Berichten: 426
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:30

leuke foto's

leoni

Berichten: 737
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 19:19

ja lau leuke foto's xxxxxx je msn vriendin leoni

Dustylovergirl16
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 22:03

ha laus
mooie foto's man
jij bent echt wel slank
zag ik er maar ook zo uit

Koetie

Berichten: 272
Geregistreerd: 23-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 22:20

Leuke foto's zeg, maar ligt het nou aan mij of lijk je op de derde foto echt heel erg op Jennifer Lopez?

jenson
Berichten: 237
Geregistreerd: 22-11-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 22:56

waarom zet je de foto's op bokt en zet je dan onder je foto: ik verveelde me, maar hier is de verschrikking van het jaar?????
plaats dan GEEN fotos.

jenson
Berichten: 237
Geregistreerd: 22-11-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 22:59

Tip bij verveling: parkeer je rechter wijsvinger in je linker neusgat en maak vervolgens ronddraaiende bewegingen, totdat je iets te pakken hebt dan mag je 'm er weer uit halen en de inhoud in het gat onder je neus deponeren! Lachen

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:03

Clown Iris!!! *LOL*

jenson
Berichten: 237
Geregistreerd: 22-11-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:21

goed he Ank???

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 00:11

ik vind het leuke foto's.je heb een leuk gezichtje alleen mocht je wel iets dikker zijn maar wie weet komt dat nog wel. je bent in ieder geval een leuk meisje.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 01:49

Citaat:
hoezo nou weer pedo actie? Het is toch een mooi meisje? Of mag ik dat als 22 jarige jongen niet zeggen van een 14 jarig meisje? (haar zus misschien wel als ze ouder is dan 17 Haha!)


Precies!!!!! tuurlijk kan je dat wel zeggen van een meisje van 14. soms zie je zelf aan een heel jong meisje al dat ze later(als ze groot is) een stuk gaat worden die heel mannelijk nederland(lekker overdrijven) achter zich aan gaat krijgen. Daar is niks pedo aan om dat op te merken. als een jongen/man zegt dat een andere jongen/man er niet slchet uitziet ofzo is die toch ook niet meteen homosexueel

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 12:17

he leuke foto's! enne idd toffe kamer...tof truitje joh!

Dustylovergirl16
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 21:29

mensen hou toch op met dat gezeur
ik vind dat laus een mooi figuur heeft
en iedereen mag zelf beslissen wat ze er van vinden
maare scarlet 1 keer is echt wel genoeg

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:00

inderdaad, ik lach me kapot om die topics waarbij gezet wordt 'eeeww dit is echt een vréselijke foto' of 'ik zie er echt niet uit op mn nieuwe pasfoto' 'Ik ben de verschrikking van de eeuw'

en dan komen er een hele rits foto's... Schijnheilig

Je hoeft jezelf niet af te kraken hoor zodat er medelijdende reacties komen dat je lang niet zo vreselijk bent Clown

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:24

Laura schreef:
inderdaad, ik lach me kapot om die topics waarbij gezet wordt 'eeeww dit is echt een vréselijke foto' of 'ik zie er echt niet uit op mn nieuwe pasfoto' 'Ik ben de verschrikking van de eeuw'

en dan komen er een hele rits foto's... Schijnheilig

Je hoeft jezelf niet af te kraken hoor zodat er medelijdende reacties komen dat je lang niet zo vreselijk bent Clown


haha, helemaal mee eens Clown Ik heb er zelf btw ook een handje van, maar dat gaat veranderen Cool

verder, ik heb ook ong. een Laura figuur en ben er best tevreden mee.

Laura, leuke foto's!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:30

gnagna een Laura-boogiegirl figuur hoop ik dan voor jou Knipoog

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:39

Ze zeggen zelf dat ze de verschrikking van het jaar zijn,maar komt er een reactie die commentaar geeft,vinden ze het k*t??? Verward Sorry hoor,maar je krijgt heus niet alleen zielige reacties.Op foto's komt nou éénmaal commentaar! 't lijkt hier wel naschoolse opvang kindjes *LOL*