ik heb er in totaal maar een minuut of 10 opgezeten maar het resultaat is echt
, al moet ik zeggen dat die witte bandages en het witte dekje natuurlijk wel extra sjiek tonen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, al moet ik zeggen dat die witte bandages en het witte dekje natuurlijk wel extra sjiek tonen

Deetje schreef:Ik ben blij dat je er bijschreef dat je maar 10min op d'r hebt gereden want ik weet niet of je zelf kinderen hebt maar een bevalling is erg zwaar en om dan na 5wk alweer iemand op de rug te moeten dragen????
Heb je haar nav het ongeluk met het hoefje laten dekken?
Toch blij dat alles weer ok is voordat ze hoogzwanger was, want stel je toch eens voor dat ze op 3 benen hoog zwanger zou zijn????? of op 3 benen zou moeten bevallen??? ik moet d'r niet aan denken.
Gelukkig is het goed met d'r en is ze hersteld.
Veulen ziet er ook leuk uit. Wat is de afstamming?
, de bevalling van Jet is echt super gegaan, heel snel en ik had niet het idee dat ze daar heel veel van had 'geleden', het veulen was ook vrij klein (2 weken te vroeg geboren). Niettemin heb ik haar hooguit 10 min gereden vandaag. En het dekken is gebeurd omdat vorig jaar nog niet zeker was of ze ooit nog bereden zou kunnen worden, uiteraard is alles in overleg met de DA gebeurd en is ze pas vrij laat gedekt (eind juli), 7 maanden na het ongeluk dus. De merrie is overigens van Cabochon, het veulen van OOSeven. 
zeg en hoe ze loopt en ze ziet er ook stralend uit en dat veulen op die foto is zo schattig !!!!!!!Je hebt veel met die merrie meegemaakt de meeste negatief , maar je kan er nu toch eindelijk mee beginnen , nu is ze helemaal gezond
en je kan er iets positief van maken !Kijk maak hoe ze loopt en hoe hard ze haar best doet je gaat haar dan toch niet verkopen
?