bedankt voor alle leuke reacties!
Kitty schreef:Wat een puppy is het nog...
Ze groeit vast uit tot een prachtig paard!
Rijden ziet er lekker ontspannen uit.
Wat me wel opvalt, is dat je op bijna elke foto je hakken nogal optrekt. Is me bij andere rijfoto's van jou nooit opgevallen...
thnx! ze is idd nog behoorlijk baby, maar merk dat ze de laatste tijd steeds sterker wordt 
en ze is nog wat klein voor me en ik mis dus wat om met mn been tegenaan te komen, daardoor trek ik helaas mn hakken op
Q heeft wat meer lijf en daar doe ik dat veel minder bij, gelukkig groeit wis nog en komt dat vast wel goed, en anders in de toekomst veel zonder beugels rijden 
al is wisje al wel 1.69 dus zo klein is ze gelukkig niet 
Machie schreef:Ziet er goed uit

Maar heb 1 vraagje, 6 week onder t zadel en sporen.. wat is daar je reden van?
Verder moet ik je echt snel een keer opzoeken en komen kijken

ze was erg dood voor het been, alsmaar blijven schoppen&zweep er tegen is ook niets, spoortje heeft wonderen gedaan en tegenwoordig reageerd ze prima op mn kuit, spoortje is er nu nog alleen bij als ze op de rem gaat ofzo
en we moeten idd snel een x wat afspreken 
Dees schreef:Paardje is naar mijn bescheiden mening nog niet uitgegroeid... daar zou ikzelf dus nog heel rustig aan mee doen. Verruimen hoort in mijn mening dus ook nog niet bij de toepasbare arbeid voor dit jonge dier. Je dier vertelt je dit ook, omdat het naar je zeggen "naar de hoefslag trekt bij verruiming" en het moeilijk vind om "terug te komen". Ook in de plaatjes van galop zie je geen sterk paard.
Ze is idd ook nog lang niet uitgegroeid, doe er ook erg rustig mee, veel mee naar het bos en weinig&kort in de bak rijden
echt middendraf en alles rij ik er dus ook echt nog niet mee, dat kan ze nog niet aan, maar ben voorzichtig een beetje aan het schakelen gegaan, voornamelijk onder haar tempo gaan rijden en dan een enkele keer een beetje vooruit om te kijken of ze nog op mn been reageerd, normaal gesproken doe ik dat op een volte, dit was de 1e keer an hand veranderen met een pasje verruimen, puur om te zien wat ze dan zou doen
De galop is gelukkig al veel verbeterd, was eerst steeds aan het overspringe achter, dat is nu gelukkig voorbij, maar echt sterk is ze nog niet maar heb gelukkig helemaal geen haast met haar dus ik neem er de tijd voor. ze is van 22-7-2003 dus ook nog eens een hele late 
Dees schreef:Je hebt een lief paard dat het graag voor je wil doen maar gewoon nog wat meer tijd nodig heeft. Maar het gaat vast goedkomen hoor, heb totaalplaatje is heel niet zo raar en je gaat er een leuke combinatie mee vormen

bedankt! vind haar nu nog wat mini voor me, maar heb er wel vertrouwen in dat ze nog wat groeit en gaat uitzwaren en dat het dan al heel anders toont 
Ze is ook echt superlief, wel heel erg vol van zichzelf en voor niets of niemand bang, nergens van onder de indruk wat in het begin bij het inrijden wat lastig was, maar dat gaat nu juist voor me werken.
Wel is het een echt dametje, snel op haar teentjes getrapt maar zolang ik eerlijk ben tegen haar is er niets aan de hand, en dat is ook niet meer dan terecht!