Sinds paar weken, hoe is het mogelijk in mei issie 6 geworden en ik hoor vaak dat dat een moeilijke leeftijd kan zijn, is het een ongelofelijke doerak.

doet dingen die hij voorheen nooit deed. BV: ik sta hem voor stal te poetsen, er komt een paard achter hem langs, hij slaat echt uit.:-C Of ik sta gezellig met iemand te klessen en heb hem aan t touw..en weer zelfde verhaal.
Benen afspoelen met koud water?? RAMP, loop hele tijd naar achter.
Gaat het waaien? ALLES is eng, maar dan ook alles.Dus wegspringen, en heel soms wegsprinten. Aansingelen? hap hap...op stal dan. Het is gelukkig niet iedere dag zo hoor..van de week had ie 1 dag..heeft ie zich voorbeeldig

Heeft iemand ervaring met een PUBER?kan die mij dan wat tips geven?
Ow ja, en hij is ook nog eens best heet geworden. Vorig jaar warm weertje? niet vooruit te branden, nu? gewoon gestoord met longeren...gaat maar door.
Naar het bos? een DRAAK, schuin over het pad en sjezen (volgens mijn vriend, die daar ook een ruiterspier blessure aan over heeft gehouden. Aan het voer ligt het niet...hij krijgt nu anderhalf kilo onderhoudsbiks over 3 maaltijden verspreid. Wel staat hij in de wei, wat er goed uitziet...en ik heb het dit jaar met kunstmest bestrooit.
Zou het daar aan kunnen liggen...????
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.werd ie maar 8!
groetjes sil