Linkerbeen op de singel, rechterbeen achter de singel, linkerhand van de hald en rechterhand begrenzen. Ja toch??
Met Berber doe ik juist mijn binnenbeen wat naar achteren, omdat ze het niet zo goed begrijpt, denken jullie dat dat erg is? Ze begrijpt nog niet zo heel goed, dat als ik met mijn linkerbeen haar "tegen mijn rechterhand aandrijf" ehm... he, hoe zeg ik dat nou duidelijk.
Ze begrijpt het nog niet zo goed gewoon en daarom maak ik de hulp iets duidelijker voor haar door mijn binnenbeen iets naar achteren te doen. Ik wilde dus eigelijk vragen of dat erg is en of ik haar dan, als ze het tzt beter kan, dat weer langzaam af kan leren.
Het ging overigens vanavond weer geweldig. Het was echt super. Ze gaf heerlijk na en bleef daar ook keurig lopen. Zelfs de overgangen naar de draf gaan goed. Oke na 4 stappen gaat het hoofd weer omhoog, maar dan begin ik weer overnieuw. Het was zo'n gaaf gevoel, ik draafde aan en ze bracht echt haar achterhand onder. Het voelde net alsof ze op ging steigen! Het was maar 1 keertje en heel even heel kort, maar dat gevoel *wauw* dat heb ik nog nooit gevoeld. Zo krachtig, ze heerlijk.....