Nou, om 7 uur m'n nest uit vanochtend omdat ik nog langs de supermarkt moest, maar die was nog dicht.. om 9 uur was ik bij m'n paard (die natuurlijk helemaal onder de modder zat), lekker gepoetst, opgezadelt... en toen belde Ineke

De paardjes waren heel braaf, alleen toen moesten we de rijksweg over en dat vond Ricoh niet zo leuk..
Om ietsje voor 12 uur waren we bij de surfplas, maar toen bleek dat we aan de verkeerde kant van de surfplas stonden

Ik maakte nog een zeer blonde opmerking

we hebben nog tot 1 uur op buitenzorg gewacht, maarja ineke was al een uur met levi op het station aan het wachten. Misschien stond ze in de file ofzo. toen zijn we maar naar de surfplas gegaan. het was niet supermooi weer maar gelukkig geen regen

nouja, hier dus de foto's bij de surfplas!

mijn bolle

koppie

Mayke met Ricoh

nog een keertje

rechts esmeralda die levi vasthoudt

"koe" en rechts esmeralda

rechts Kvika die Levi in het water probeert te krijgen

*ik doe het niet!!*

Evita ook.. ik ga ECHT niet het water in!! (zij is er uiteindelijk wel in geweest! maar alleen tot d'r hoefjes

Ricoh, Kvika, Esmeralda en Levi
Om ongeveer 3 uur zijn wij weer naar huis gereden, erg gelachen

Evita weer thuis... ze had vandaag ineens weer een snottebel

moe.......
En ik heb morgen spierpijn!!!!

Ik vond het wel erg jammer dat echt bijna iedereen op het laatste moment af zei of niet op kwam dagen (sorry, misschien hadden jullie daar wel een rede voor hoor!), wij dachten dat er veel meer zouden zijn.. anders waren we niet van zo ver komen rijden. maar het was wel leuk hoor!! vooral erg grappig (he mayke en esmeralda?