Echt belachelijk dik:

Na het rijden even de droge hoefjes nat maken

Ik had gisteren een luxe dagje: 's ochtends met Pablo bij ons uitgereden en 's avonds nog op Pieke bij Heerlen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

grassie schreef:Echt een leuk fjordje heb je!
Maar van mijn mams, hij staat 15 km verderop.
marloes-joy schreef:Mijn moeder vond het handiger om Pieke in de emmertjes te zetten omdat hij hele droge hoefjes heeft. En nu moet Pieke dat dus gewoonhoe krijg je dat voor elkaar?
om alletwee zijn benen in een emmer te krijgen?
Hij zet er wel eens een pootje uit maar dan wordt dat been gewoon weer terug in de emmer gezet. Hij blijft er vrij koel onder.
. Maar Pieke is wat dat betreft een lekker koele fjord.
. Maar ze staan nu in een wei vlakbij een weg en hij wordt al veel makker. In zijn gedrag verder is het echt een fjord: eigenwijs maar wel lief. Hij bijt niet maar is wel heel ongeduldig en heeft echt een eigen willetje. Maar het is wel een liefie hooor, echt een knuffelbeertje die enthousiast hinnikt als hij je ziet
.
Mieke schreef:Leuk dat je moeder zijn manen gaat laten groeien, vind ik veel leuker bij een fjord.
De manen van Pieke zijn zo ontiegelijk dik, geen doorkomen aan. Die moet je elke 2 weken bijknippen om het een beetje in toom te houden en dat is dus steeds blaren op je vingers.
Kort in model is ook mooi maar van die dikke lange manen heeft gewoon wat
In Spaubeek staat nog heel wat leuks te koop