Wie weet hoe je een pony verkeersmak moet krijgen als je dat al 3 jaar probeert. Ik rij al 3 jaar met Luna lang trekkers en vrachtwagens enzo maar ze blijft het eng vinden. Af en toe gaat het iets beter, en dan is het weer zo als altijd. Ik weet nu echt niet meer hoe ik het eruit krijg. Ik mag niet eens grote buitenritten maken in me eentje. Heel vervelend.
Groetjes Ryanne[/b]
AniqueN
Geplaatst: 01-07-02 22:48
Dit hoort niet hier...... Je moet inderdaad heel veel met een andere hele brave pony die dingen gaan doen die ze eng vind.
Evy
Geplaatst: 02-07-02 11:20
Gewoon met mij mee rijden, dan komt alles goed!
Navy
Geplaatst: 02-07-02 22:20
Ik noem Navy 100% verkeersmak, maar ook die wordt gek bij het horen of zien van trekkers en tractoren. Zelfs voor vrachtwagens belandt ze in de sloot.. Maar ja.. Daar schijnt Navy een aantrekkingskracht op te hebben, want inmiddels heeft ze daar al drie keer ingelegen.. ZUCHT
Rytje
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 20:03
Luna is ook wel es in de sloot beland. Dom. Maarja, das Luna. Ken het er niet uit krijgen.
Berna
Geplaatst: 03-07-02 20:22
Weet je wat je moet doen. Je moet met een heel groepje gaan (die paarden moeten natuurlijk wel verkeersmak zijn). Als er dan een trekker aan komt sluit je het paard gewoon in. Als de andere parrden dan niet schikken denkt joun paard he dat is helemaal niet eng. Na een paar keer zul je merken dat ze het niet meer eng vind. Zo heb ik mijn paard ook verkeersmak gekregen.