Dit IS vanaf vandaag MIJN paard :D+UPDATE :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 17:48

kayla schreef:
waarom zou je een springerig jong paard kopen


Mijn paardje is helemaal niet springerig Schijnheilig

Maar Tinne, weet je al wat meer? Tis nu al bijna 6 uur! Ik hoop dat je niet veel langer in de spanning zit, ik duim voor je!! Ik vind het een supermooi paard, lekker stevig, daar houd ik van (sja..quarter en paint gek hè? Knipoog )! Lekker gespierd, en ziet er voorwaarts en fit uit!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 18:07

Haha... Haha! Ik houd jullie wel op de hoogte hoor, maar eigenlijk valt er niets te vertellen, want ik ga pas over 16 uur kijken *LOL*

Maar goed, vanmiddag het zadel op de fiets (op het stuur gelegd) met tegenwind van de stoeterij mee naar huis genomen. Waar ik normaal 10 minuutjes op fiets, duurde nu een half uur }> Ik kwam echt nie vooruit en dan sloeg mn stuur nog de hele tijd om door dat zadel...GEK WERD IK ERVAN Haha! Ach, ik ben heel huids aangekomen thuis, dus ik heb nix te klagen Lachen

Nog 16 uur... en dan zijn we hopelijk zonder te verdwalen daar aangekomen Haha!

Morgen een uitgebreid verslag *LOL*

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 18:12

dus die ene mensen die hem op proef hadden hebben hem niet gekocht of weet je dat nog niet?

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 18:25

Boogiegirl schreef:
dus die ene mensen die hem op proef hadden hebben hem niet gekocht of weet je dat nog niet?


Nope, die hebben haar niet gekocht (he he...EINDELIJK GELUK Haha! ) Ze wilde haar niet, omdat ze schijnbaar niet braaf was geweest een keer. Maar ja, ze hadden haar net een dag, Jolly misschien ook hele erge heimwee, dat weet je nooit toch?! Maar ik vind het niet erg hoor Schijnheilig

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 19:30

heee leuk dat ie nog niet verkocht is!!! Veeeel plezier dan morgen!!!! en ik hoop dat dit hét paard voor je is

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 08:08

Nog 45 minuten en dan rijden we weg... *LOL* Waaah...ik begin nu toch echt een beetje zenuwachtig te worden Haha! En vanmiddag krijg ik het volgens mij ook nog druk, ik moet naar mn instructrice om het filmpje te laten zien (van dat ik op Jolly rijd) en dan moet ik al mn vriendinnen nog smsen en dan moet ik ook nog een pb naar Clautje sturen ( Haha! ) en dan kan ik pas het hele verhaal op bokt zetten... Party!!

Dus ja...nog even geduld jullie Haha! *LOL*

Zo, en dan ga ik nu alle spulletjes klaar leggen, mn zus uit bed gooien en dan kunnen we tegen 9 uur wel vertrekken Haha! (hoop ik Schijnheilig )

Annabelle

Berichten: 539
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Spijkenisse en Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 08:55

Echt leuke foto's!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 09:52

En? Is het wat?
Tegen de tijd dat je dit leest ben je vast alweer terug.
Ik hoop het wel voor je!
Groetjesss van Jessica!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 13:08

Echt een geweldig paard is dit zeg!! Lovers

Nou, hier komt mijn verslag:
Na heel Goes doorgereden te zijn, kwamen we eindelijk aan op de plek van bestemming. Toen zijn we Gentle Jolly uit de wei gaan halen, gepoetst, opgezadeld en toen is Brenda er eerst zelf op gegaan. Ze liep echt goed, na een half uur mocht ik erop... Eerst wel even wennen hoor, op een "vreemd" paard. Maar na een kwartiertje liep ze wel lekker en zijn we even naar buiten gegaan. Jolly is echt superverkeersmak... tractoren die aan het maaien zijn, geen probleem. Langs een trein die langsraast, geen probleem, scooters/fietsen/auto's/vrachtwagens...geen probleem...

Dus als het aan mij ligt dan koop ik haar! Maar mijn moeder wil nog een week bedenktijd (grrr Boos! ) Maar goed...ik ben allang blij dat alles zo goed is uitgepakt...echt een superpaard is dit Lovers

Groetjes,
Party!! Sanne Party!!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:10

gefeliciteeeerd!!!! wat gaaf!!!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:10

ik duim voor je

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:15

Gefeliciteerd met Jolly, en we willen snel foto's zien hoor! En hoe ga je haar noemen? Weet je dat al?

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 13:17

Hmmm...de naam, moeilijk... Ik weet ook niet goed OF ik de naam wel moet veranderen. Maar zelf ben ik nou niet echt kapot van de naam *LOL* Ach we zien het wel als ze bij mij is...

Ik vind het echt leuk om te zeggen en ik zeg het nog een keer: IK HEB EEN EIGEN PAARD Haha! Haha! Haha!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:23

Wat een onzin dat je aan een jong beest meer plezier hebt.. Kom op zeg!!

Leuk beestje, niet zo'n mijn type, wat zwaar. Maar loopt netjes en ziet er erg goed uit!!
Hoop dat het wat word, wat voor afstamming trouwens?

kus
Frederike

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:37

Nou Tinne, gefeliciteerd met de (bijna) nieuwe aanwinst! Ik hoop dat je moeder zich tenminste niet bedenkt. Ga je het paard eerst op proef nemen?

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:58

Gefeliciteerd hee!!!!!
Echt coool, ik hoop dat je veel plezier met er zal hebben

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 14:11

gefeliciteerd! echt heel leuk voor je en toch is alles nog goedgekomen!
veel plezier met haar, maar dat zou denk ik wel lukken.

marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 14:56

alvast gefeliciteerd met je paardje ik duim voor je dat alles door gaat

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 19:30

van harte gefeliciteerd ik vind het echt een te gek beessie ( ze kan nog niet tegen mij lars op ) maar ik vind er echt hartstikke leuk, veel succes met haar!!!!!!

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 19:47

Laat je haar wel eerst keuren? Al is het maar alleen klinisch, gewrichten hart en longen. Veel plezier met Gentle, ze ziet er goed uit. Ik hou wel van wat zwaardere paarden Haha!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 20:13

Ditta schreef:
wat een leuk beestje! heb jehem gekcoht??


ze gaat nog kijken naar haar...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 20:26

marfiek"]
[quote="Ditta schreef:
wat een leuk beestje! heb jehem gekcoht??


ze gaat nog kijken naar haar...
[/quote]

Ze is al wezen kijken Haha! Als het aan Tinne ligt, is ze van haar, alleen haar ma wil nog even bedenktijd Haha! Tinne!! Als je ma ziet hoe blij jij bent, dan is ze echt wel van jou hoor!! Heel veel plezier ermee! Haha! Enneh, wel veel foto's maken hè? Knipoog

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 20:33

XoNo"]
[quote="marfiek"][quote="Ditta schreef:
wat een leuk beestje! heb jehem gekcoht??


ze gaat nog kijken naar haar...
[/quote]

Ze is al wezen kijken Haha! Als het aan Tinne ligt, is ze van haar, alleen haar ma wil nog even bedenktijd Haha! Tinne!! Als je ma ziet hoe blij jij bent, dan is ze echt wel van jou hoor!! Heel veel plezier ermee! Haha! Enneh, wel veel foto's maken hè? Knipoog
[/quote]

Tja...als je een moeder hebt die mouwmuts eerste klas is, dan doen ze dus zulke dingen Lips are sealed Haha! Maar ja, ik krijg haar wel overgehaald, want mn instructrice vond het ook een heel leuk paard voor me. En als zij het zegt, dan gelooft mn ma het wel ( Verward ik ben niet betrouwbaar genoeg ofzo?? *snik Verdrietig * Haha!

XoNo: ik ga heel veel foto's maken!! Als ze er eenmaal is, dan komen er heeeeeeeeeel veeeeeeel topics met foto's van Gentle Jolly (die dan trouwens wel heel waarschijnlijk een andere naam zal hebben *LOL* Ik vind de naam echt niet zo mooi... )

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 20:39

Ik vind het wel een geinige doch lieve naam hoor! Net als Buddy Shoshone, geinig, lief...en Shoshone maakt het weer heel zakelijk Cool

Maar eeh, mijn ma zou hetzelfde doen. Ze vertrouwt mij wel, maar ik denk toch dat je ma denkt dat je instructrice er meer kijk op heeft dan jij. Zo denkt mijn ma ook, en ze heeft wel gelijk. Mijn instructrice kan veel beter zien wat een goed paardje voor mij is (met mijn ambities), dan ik zelf.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 20:47

Nou kijk, de naam opzich kan wel leuk zijn. Het "probleem" (probleem is het ook weer niet hoor...maar ik kan hier even geen ander woord voor bedenken Knipoog ) dat Bianca (das dus mn instructrice) en ik een keer ongelooflijk melig aan het doen waren over paardennamen en toen kwam deze ook naar boven drijven...en tja...toen ik vanmiddag langsging, toen kwam ze een heel uur niet bij. Haha! De naam vind ik zelf meer voor een manegepaard (klinkt heel stom, maar toen ik nog op de manege reed, hadden ze echt allemaal van zulke "geinige" namen: Truuske, Harry). Dus ze krijgt nog een andere naam...maar welke? I really don't know yet Haha!