16 juni bestond de kinderboerderij in Venlo 25 jaar. Was natuurlijk een groot feest met allerlei activiteiten en het was heel erg gezellig. Hier een paar fotootjes. Ik hoop dat jullie ze een beetje leuk vinden
De openluchtmis, was errug leuk

Louca het jonge ezeltje werd even opgesloten in de andere wei samen met zijn mama, omdat hij anders irritant zou gaan doen tijdens de openluchtmis, hier kun je heel goed de strepen op zijn beentjes zien

Je kon broodjes bakken samen met een echte (gepensioneerde) bakker, die broodjes zijn altijd errug lekker

Het springkussen. Daar heb ik de hele dag bij/op/in gezeten

De hoefsmid die hoefijzers kwam maken en andere leuke dingen van ijzer, die ie daarna aan de kinderen gaf.

De huifkar met een maflinger en een maflo ervoor. De maflo was een 26-jarige hengst, die doordat ie zo oud was zijn voer niet zo goed kon verteren, daarom is ie zo mager. Maar lief dat ie was

En de maflinger was een 6-jarige ruin die ontzettend lui was en de hengst alles liet trekken

Schaapje knippen. Niet scheren dus, maar met een speciale schaar helemaal knippen. Zag best wel raar uit, maar wel beter dan wanneer ze geschoren zijn. Zo'n schapenvachtje is trouwens wel heel erg groot als je het helemaal uitrolt, maar daar heb ik jammer genoeg geen foto van.

Honingslingeren. Is best wel heel zwaar werk, maar wel leuk om te doen, als je het niet te lang achter elkaar hoeft te doen tenminste

En dat was het eigenlijk wel. Oke, nog 1 foto van Louca: Zo blij was ie toen ie werd losgelaten }> *kwaaie kop* Volgens mij was ie op dit moment de geitjes aan het pesten, die precies buiten beeld staan