ik wou ff een stukje nerzetten over mij en deze liever pony!!!IVANOE!!
hij kwam geloof ik samen met og 2 pony's in 1995 of 1996 (weet niet meer) op de manege....alle 3 waren ze verschrikkelijk wild, maar in 1997 wou ik N.P.C gaan rijden. ik wou eerst op een andere manege pony rijden maar die werd te oud, toen zei ik:'doe die haflinger dan maar'(vond het een beetje eng was toen 12 jaar) nou ik was geslaagd voor me NPC-diploma en ging npc wedstrijdjes starten in de B, inmiddels reed ik ook al onderlinge wedstrijdjes met hem in de L (want ondeling reed ik al een tijdje)
het ging best goed met rijden en in de wedstrijden. alleen aan de teugel was nog een probleempje!!
maar franny (waar ik nu op haar eigen haflinger rijd) reed ook op ivanhoe (die manege pony dus) en die reed er al langer op als ik, vanaf dat ie kwam al op de manege.en dat ging al goed, maar bij mij op een gegevemoment liep hij ook aan de teugel, in de L onderling gingen we als een speer, toen mocht ik naar het M1!! de eerste wedstrijd hadden we 154 punten best netjes, maar ik sprong aan in de verkeerde galop!!
dus daar had ik een 4 voor!
met NPC gingen we inmiddels naar de L1 en daar had ik 4 winstpunten. en toen moest ik stoppen eind 2001 van de baas van de manege want ze zei dat ik te lang werd enzo....
ik was het daar totaal niet mee eens ik ben 1.69 en die pony is 143.5 en is 10 jaar en ik weeg iets meer dan 60 kilo!! ik was zo boos
!! ben er toen met ruzie weggegaan!! ik kon het niet hebben!! het ging zo goed!! maar ik heb met die pony een leuke tijd meegemaakt en denk er nog me liefde aan terug!!
dit was met een wedstrijd op manege waalzicht!!

Het je ook nog fot's van de andere paardjes van waalzicht een vooral van avantje!!!