ik moet eerlijk zeggen dat ik ook mijn twijfels heb over de aanhangstels slof en thiedeman. maar ik rij er op het moment ook mee

maar met de slof zou je toch denken dat ze naar een tijdje doorheeft dat ze haar hoofd in ieder geval naar beneden moet doen. maar als ik de slof er weer afhaal is het meteen weer sterrenkijken ( en dat heeft ze 3 jaar gedaan. waardoor ze ondertussen ook nog een dikke ondernek heeft geproduceerd)... ik heb genoeg been erbij.. maar het is zo dat ze erg slecht voor het been is. behalve als ik haar ( met de slof) wel verzameld heb en dan bijvoorbeeld ga wijken voor het been dan reageerd ze er wel weer goed op. ik heb echt vanalles geprobeerd... ik longeer haar wel met bijzetteugel en natuurlijk wel gewoon redelijk los... maar ook dan zijn de momenten maar heel zelden dat ze mooi ontspannen loopt. verder merk ik ook dat ze erg langzaam loopt... en volgens een vrouw die er een keer op gereden heeft is ze erg stug in de mond is.. terwijl dat volgens mij helemaal niet kan want ik heb 3 jaar lang met losse teugel gereden. en dan erbij zijn we pas 2 maanden met haar bezig om haar naar beneden te laten lopen..
wat doe ik verkeerd dat ze niet naar beneden loopt!....

groetjes joycje