Ff de geschiedenis van lisa vertellen en laten zien
Vroeger van dr 3e tot 6e heeft ze bij gewone normalen mensen gestaan en deed ze wedstrijden, Dressuur M2 en springen M2
Toen heeft ze een jaar op een manege gelopen wat helemaaaaaaaaaal niet goed ging want ze houd daar niet van en was te pittig!
Daarna heet ze nog 2 maandjes bij een onykamp gestaan en deed ook wedstrijden, maar was niks voor haar
dus heeft Gerrit (eigenaar van lies) m gekocht en stond ze op Blokkenberg, Ze was de dresuur en springen ene beetje kwijt maar mijn 2 vriendinnen gingen haar 2 maanden rijden en kon ze t weer helemaal perfect, daarna ging ik dr huren 3 maanden alleen en toen moest ik omdat ik tijd gebrek had er samen gaan huren

nu dus, 8 maanden verder moest ik om GEEN reden van dr af en huurd dat wijf dr nu
Ik ben best wel boos omdat het kwam door haar zus, die haatte me

Maar goed ik ho nog steed van lies, gaa vaak langs en knufel nog met dr....maar dat meisje huurd dr nou 2 maandne en echt alles gaat fout! ze wil niet springen, dresuur doet zo ook niet oke meer en buietn raced ze gewoon opeens

Dus binnekort moet ze er mischien (hopelijk) vanaf, en komt hopelijk nog alles goe dmet dr
NU FOTO'S:
in Januari 2001 toe huurde ik dr...ehw net wel mij..ehw.
toen was ze pas op de stalling en za er kei mooi uit!!! echt arabier in dr zag je

Toen ging ik dr huren

met een vriendin van mij erop (lisa lijkt hier kei klein)

En toen ging ik met haar huren:
Dat mens op lisa...lisa hellamaal

lisa zag er ook heel anders uit
[img]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/Lisa 4 - ever.JPG[/img]
En nu huurt ze dr alleen, en ze ging zelf naar de mini kermis met dr!!!!!!!!!!!!

Ze ziet er nu veel minde rmooi uit, hebben dr manen als ene fjord getrokken en is ongespierd! en steigerd nu ook (deed ze nooit)
ofterqwijl: ze wordt verpest
maja, ik kan nog lang kwaad zijn, hoe ze ook is, ik blijf van dr houden
Arme lies, heel dr mooie arabieren karakter weg

Kuzzzz Renée
Welke foto's zijn het mooist???????
de eerste paar he?[/img]