Foto's van Yucca

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 23:16

Oh wat een schatje, en wat is ze gegroeid! Is het nog steeds zo'n rustige hond, of komt het terriercharacter wat meer naar boven?

Ik zie dat ze het takje uit het Apeldoornse bos heeft ingeruild voor een bezemsteel? Think big?

Trouwens, kan ze je intussen een beetje beter bijhouden met die zevenmijlsstappen van je? ....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 23:22

Haha, die gekke Cassi Haha!

Ze wordt al meer Terriƫrachtig...de kat mag niet meer mee-eten, de hond moet wachten als ze aan het eten is, en ze pakt de fretten flink aan als ze haar pijn doen }> Toen ze hier nog maar net was, was alles andersom.

Inderdaad, ze is gek op bezems. Ze pakt elke keer de haren en is als je haar kwijt bent in de tuin te vinden. Ze is ook gek op grind Frusty Elke keer komt ze met een steen naar binnen Lips are sealed

Het lopen gaat steeds beter. Het is wel een aansteller. In eerste instantie moet ze het nog leren, en doet ze niets verkeerds en mag ze best eens rondkijken, maar later moet ze toch echt leren mee te lopen. Maar dat gaat nu aardig. We hadden een minislipkettinkje omgedaan, daar kreeg ze wel ontzag voor...maar nu heeft ze gewoon weer haar westernriem om Cool Die bandana. Ze loopt goed mee, moet haar af en toe nog meesleuren, maar gaat steeds beter Lovers

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 17:57

Thanx voor de links Colin! Anders had ik zeker de foto's van Yucca's smakelijke bekkie moeten missen! Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 19:07

aaaah wat een poepie Lovers !! ik wil dr hebben Boos!:(

tis zooo gemeen
}> Huilen