Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_gino schreef:blijf hem de baas! geef hem een tik als hij bokt! en doe gewoon of je stom bent en of je het nie merkt dat hij kei hard wegrent en lekekr verder rijden als hij terug is naar het normale tempo!
mijn paard probeert me nu ook uit (wel iets erger als bokken en wegrennen)
blijf hem vooral de baas dan komt het goed hijgeeft zich vroeg of laat over en kun je lekker verder rijden
wat zegt je instructrice hiervan wat je hier tegen moet doen?
lorelei schreef:zeker is het niet leuk om zo de les in te gaan,maar daar heb je toch les voor?je instructrice kan er vast verder bij helpen,denk dat zij je beter kan zeggen wat je moet doen als wij vanachter de pc
Talleke150 schreef:lorelei schreef:zeker is het niet leuk om zo de les in te gaan,maar daar heb je toch les voor?je instructrice kan er vast verder bij helpen,denk dat zij je beter kan zeggen wat je moet doen als wij vanachter de pc
Ik dacht altijd dat je hier ervaringen en evt. tips kon delen toch?
Talleke150 schreef:Men zegt dat ik ook te braaf voor hem ben en daar maakt hij natuurlijk dankbaar gebruik van.
klomp schreef:Talleke150 schreef:Men zegt dat ik ook te braaf voor hem ben en daar maakt hij natuurlijk dankbaar gebruik van.
en hier heb je je eigen vraag al beantwoord![]()
![]()
dus consequenter worden en strenger!