Ushara (v.Metall) @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miepp

Ushara (v.Metall) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 11:55

Hallo,

Gisteren had ik weer iemand die even foto's wou maken. Het rijden ging niet heel goed, ze was erg druk. Dat is ook wel te zien op de foto's.
Er was veel spanning ze liet niet lekker los en ze hield steeds dr rug iets vast, waardoor ik niet lekker kon zitten
het zijn ook niet zo veel foto's want de batterij was leeg. Ik denk de foto's van ongeveer 10 minuten zijn, toen was de batterij leeg. Geen foto's van het losrijden helaas.

Mijn houding is niet goed, dat weet ik.

nu de foto's

Afbeelding
1.

Afbeelding
2. draf, niet een mooi moment

Afbeelding
3. draf, ze loopt een beetje op de voorhand

Afbeelding
4.

Afbeelding
5. vind ik zelf wel een mooie foto

Afbeelding
6. een middendrafje, iig poging tot. Ze kantelt en dr achterhand moet meer mee komen.

Afbeelding
7. veel spanning, ik ga mn handen dan vast zetten, en dan houd zij zich ook strak

Ze was ingevlochten, je ziet het niet zo goed op de foto's helaas maar ze had 28 knotjes

Tips en commentaar zijn altijd welkom

Groetjes Rilla

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 11:56

wat een heerlijk dier om te zien!

Suprice

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 11:58

mooi paardje, let er alleen goed op dat je je handen niet vastzet!

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 12:01

Hey stoer setje, heb ik ook dacht ik!!!

Het ziet er een beetje getrokken uit en je zet je handen erg vast naar mijn id.

Let daar op en ook netjes op je houding die ziet er wat stijf uit.

Super leuk paard!

Aurora3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 12:06

beetje meer op je kont zitten zou beter zijn, probeer je schouders naar achteren te houden en je hoofd omhoog. Hakken op sommige foto's iets meer uitdrukken en probeer je elleboog te buigen, dan zet je ook minder makkelijk vast

Paardje ziet er echt superleuk uit Ze loopt al heel netjes, zeker voor haar leeftijd (5 toch??)

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 15:01

Hee rilbil!
Denk dat de spanning door jou komt eigenlijk . Je zit voorover en je handen lijk je vast te zetten. Probeer je handen hoger en bij elkaar te houden, en lekker ligt, dus niet óók gaan trekken als Ukkie het doet. Daarnaast moet je wat meer voor je kijken, want je weet bést dat Ukkie érg mooi is dus daar hoef je niet meer naar te kijken Als je voor je kijkt gaan je schouders ook verder naar achter, en zit je rechterop.
Dus ff aan je houding sleutelen ik denk dat dat een hoop oplost
Vind jullie trouwens nog steeds een leuke combinatie!

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 09:40

Ukkie (Ushara) was zondag best druk en gespannen, ze was nog niet buiten geweest en er was vanalles te zien, volgens haar
En dan gaat Ukkie een beetje druk doen met dr hoofd en in dr lopen, beetje aandribbelen enzo, en dan raak ik weer gespannen. Dus zo werken we elkaar wel eens tegen

bedankt voor de tips en leuke reacties
en ze is idd 5, in april geworden dacht ik