Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vind het een heel mooi beestje .. Ik welke klasse reed je trouwens ?

gabyfedde schreef:Wow wat is ze mooi geworden!
Ik vond haar altijd al wel heel mooi, maar die bespiering maakt het helemaal af!
Elke dag als ik haar uit de stal haal wordt ik weer blij. Ik vind zelf ook dat ze steeds mooier wordt. Ze wordt ook steeds meer bevestigd in het rijden, ook al is ze niet de makkelijkste

IndianRose schreef:Woow,wat een super mooi beestje,daar moet je wel trots op zijn.![]()
Jammer dat je geen winstpunt had,hoeveel punten had je?
pipeloi schreef:@dancer ............ i am luv
die van mij is nu nog een tijd kreupel komt deze week op foto's.. mischien dat ie geopereerd moet worden.. maar als het langdurig is gaan we op zoek naar een ander... dus zal wel een tijd duren voordat we mekaar een keer gaan zien.. Rieta_88 schreef:whaaaaaaaaaa hij is zo leuk![]()
die van mij is nu nog een tijd kreupel komt deze week op foto's.. mischien dat ie geopereerd moet worden.. maar als het langdurig is gaan we op zoek naar een ander... dus zal wel een tijd duren voordat we mekaar een keer gaan zien..
joyce B schreef:Jammer dat er geen winstpuntjes in zaten deze keer, maar deze mooie foto's heb je er in elk geval wel aan over gehouden!
Wanneer is jullie volgende wedstrijd?

......jammer van je punten maar in frieschepalen ga je weer lekker knallen,ik ben wel van plan om even te komen kijken,kan zelf niet mee rijden helaas moet tot 6 uur werken....maar ik zie je daar...succes alvast