4-jarige Vorstin (v.Oramé) @ work..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Uppojono

4-jarige Vorstin (v.Oramé) @ work..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 18:05

Haii,

Eerst zal ik Vorstin even voorstellen.

Afbeelding

Vorstin is een 4-jarige donkerbruine merrie van Oramé. ( Oramé * Belmondo * Erdball).. Ja ja, mooi bloed hé..

Ze is nu net 6 week onder het zadel, aangezien ze als 3 jarige een langdurige blessure aan haar spronggewricht heeft gehad. Nu mag ze dan na drie kwart jaar rust, eindelijk aan het werk. Aangezien het de laatste tijd eigenlijk best fijn gaat, dacht ik wat mooie foto's te schieten. Maar helaas, wilde de dame vandaag niet echt meewerken, het waaide namelijk nogal, en alle kleedjes onder de hindernissen wapperden, heus heel spannend.

Dus ik ben niet echt blij met de foto's, maar wilde ze toch even showen, voor jullie commentaar. Mij vielen m'n handen nogal op, nooit geweten dat ik met pianohandjes reed.
Nou kom maar op met het commentaar, mag best hard zijn, daar leer je immers van..

Eerst even twee poseerfoto's. En Ow ja, mijn fotograaf dacht blijkbaar dat alleen rechtsom maar op de foto hoefde, beetje vaag, ze heeft maar 1 foto linksom geschoten van het halthouden, maar was allang blij dat ze me wilde helpen..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Losstappen

Afbeelding
Aaah, slootjes zijn eng..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En nog even spelen..

Helaas geen galopfoto's, aangezien mijn digitale camera nogal sloom reageert en deze foto's steeds mislukken..

Manon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:11

Mooi paard hoor, ziet er grooooot uit haha

Mijn tip : hij heeft een lange nek, probeer hem niet te kort te rijden, dat zie je goed op de 2e rijfoto, dan blijft ie hoog en gaat ie opkroppen. Anyway, jullie komen er wel hoor!

Uppojono

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 18:14

Ja, ze is ongeveer 1.70 denk ik.. Maar ze zag de pony's door het land scheuren, dat was interessant en dus lijkt ze helemaal groot..

Dank je voor je tip, heb je helemaal gelijk in.. Maar ja, daar voelt ze juist zo fijn aan.. Maar geen excuus, daar moet idd aan gewerkt worden..

LittleRose

Re: 4-jarige Vorstin (v.Oramé) @ work..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:15

Leuk paardje hoor.
Vind het er ook netjes uitzien aangezien ze pas kort onder het zadel is. Succes verder!

Manon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:19

Uppojono schreef:
Ja, ze is ongeveer 1.70 denk ik.. Maar ze zag de pony's door het land scheuren, dat was interessant en dus lijkt ze helemaal groot..

Dank je voor je tip, heb je helemaal gelijk in.. Maar ja, daar voelt ze juist zo fijn aan.. Maar geen excuus, daar moet idd aan gewerkt worden..

Hihi, weet precies wat je bedoelt, die van mij (ook 4) loopt ook heerlijk als ze hoog loopt

Thaamiejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:47

haaaaaiii daan wat een mooie foto's van dit meisje
ondanks dr staartje is se wel mooi hoor nouw veel suc6 nog verder he doeii doeii

Uppojono

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 10:57

Ja, maar dat staartje gaan we wat aan doen.. Échte staartextensions..

Vanavond oefendressuur in 't Zandt hé.. Ga je ook heen..?

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 11:04

Ziet er goed uit hoor!
Je zou iets minder voorover mogen zitten maar dat doe je misschien omdat het wat spannend was of omdat je er nog niet zo lang opzit.
Pianohanden vind ik niet, wel je ellebogen wat meer langs je lichaam.
Jullie zien er leuk uit samen!