Eerst zal ik Vorstin even voorstellen.
Vorstin is een 4-jarige donkerbruine merrie van Oramé. ( Oramé * Belmondo * Erdball).. Ja ja, mooi bloed hé..
Ze is nu net 6 week onder het zadel, aangezien ze als 3 jarige een langdurige blessure aan haar spronggewricht heeft gehad. Nu mag ze dan na drie kwart jaar rust, eindelijk aan het werk. Aangezien het de laatste tijd eigenlijk best fijn gaat, dacht ik wat mooie foto's te schieten. Maar helaas, wilde de dame vandaag niet echt meewerken, het waaide namelijk nogal, en alle kleedjes onder de hindernissen wapperden, heus heel spannend.
Dus ik ben niet echt blij met de foto's, maar wilde ze toch even showen, voor jullie commentaar. Mij vielen m'n handen nogal op, nooit geweten dat ik met pianohandjes reed.
Nou kom maar op met het commentaar, mag best hard zijn, daar leer je immers van..
Eerst even twee poseerfoto's. En Ow ja, mijn fotograaf dacht blijkbaar dat alleen rechtsom maar op de foto hoefde, beetje vaag, ze heeft maar 1 foto linksom geschoten van het halthouden, maar was allang blij dat ze me wilde helpen..
Losstappen
Aaah, slootjes zijn eng..
En nog even spelen..
Helaas geen galopfoto's, aangezien mijn digitale camera nogal sloom reageert en deze foto's steeds mislukken..

: hij heeft een lange nek, probeer hem niet te kort te rijden, dat zie je goed op de 2e rijfoto, dan blijft ie hoog en gaat ie opkroppen. Anyway, jullie komen er wel hoor!