hier ben ik weer eens met hollyday.
misschien herinneren jullie nog het topic dat ik er weer voor t eerst op zat, nou we zijn weer volop aan de slag en hebben een paar foto's gemaakt. Zaterdag 15 april hadden we wedstrijd, naar mijn idee had ik die vreselijk verknald, maar er bleek toch een leuke derde prijs in te zitten met 185 punten dus een winstpunt. ik hoef nog maar 1 winstpunt voor de L1.
Gisterenavond heeft mn zusje wat foto's gemaakt, ik wil er wel even bij zeggen dat ik vreselijk sjaggie was, was erg moe en heb me eigenlijk op holly afgereageert, ik heb dan ook niet lang gereden. ik weet dat ik dat niet had moeten doen dus ben ik er na een kleine 20 minuten ook mee gestopt. holly vond ik wat stijfjes en maakten wat korte pasjes, misschien was ze bang dat ze uitgleed op het gras of zoiets. ze liep te veel uit elkaar en van een juiste aanleuning was geen sprake.
ik hobbel als een gek en mn benen vliegen alle kanten op.
ik vraag dan ook heel erg om tips van jullie

dit is een foto op een ongelukkig moment genomen, ik wilde gewoon dat ze netjes liep maar ik was te sjaggie om dat voor mekaar te krijgen.

tever naar voren, holly loopt ook teveel op de voorhand, mn benen mogen ietsjes naar achteren.

hetzelfde commentaar

ik ben te hardhandig, holly werd woest dan krijg je dit. ik heb echt vreselijke spijt ervan. ik heb me wel gerealiseerd dat ik meer los moest laten en zelf moest ontspannen.

dat had gelukkig een beter effect, ze loopt hier iets te kort met haar hals maar verder is t een aardige foto.

uitgestrekte draf, jammer dat net dr koppie weer de lucht in schoot.

weer dr koppie.

nog wel netjes

galop.... ze heeft wel voldoende sprong, al mag de achterhand er nog wel meer bij, wat voor elke foto geld.
dit was t wel weer.
ik wil dolgraag tips van jullie en wel op de volgende punten....
- ik zit te ver voorover, hebben jullie een trucje hoe je dat kan verbeteren?
- mijn voeten, dat is iets waar ik me vreselijk aan erger. op de foto's lijkt t soms nog mee te vallen, maar ik heb me tenen naar buiten, mn onderbeen te ver naar voren en als ik rijdt vliegen ze alle kanten op. weet iemand misschien hoe je dit op kunt lossen?
-aanspringen in galop, holly rent vanaf de draf als t ware in galop, en voltes galoperen vind ze moeilijk. hoe kan ik dit met longeren verbeteren of met rijden? want ze glijd op t gras soms uit.
alvast bedankt, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
misschien dat één iemand toch kan helpen.