Bij wie? RRJV St. Joris
Waar? Ridderkerk
Binnen of buiten? Outdoor
Ruiter? [***] [***]
Paard? No Doubt (op stal heet ze Navorite)
Starttijden? 15.45 en 16.00
Klasse? B, proeven waren B5 en B6
Punten? 178 en 180, ben tevreden!
Foto's? Gelukkig wel! Met dank aan mijn vriend Thomas en mijn vader Nico
Inrijden

Hier pakte ik net mijn teugels op na het losstappen

Oho mn linkerhandje
maar toch een leuke foto

Jammer van mijn vliegende been, maar vind haar wel netjes lopen hier

Poseren voor vriendlief

Doorzitten zijn we aan het oefenen, vinden we beide erg moeilijk vandaar dat het er soms een beetje verkrampt uitziet.

Zoek Ilse en Valerié

Ahum.. zou lachen pijn doen

BOEM tegen de boom

Mondgeluiden zijn niet toegestaan

Proef 1 - B5
Mevr. Buter

AHHHH ik zie een jury
- Rustig maar.. ze zal je niet bijten 

En we scheuren vrolijk door

Hmm dit is een middendraf, maar ik mis een stukje paard??

Spaanse pas

Proef 2 - B6
Dhr. Gravendeel

Klaar voor de start..?

.. AF!! Hier lig in dubbel om de jury en mijn lezer (Tulandro)

Keeeeeep on smiling

Thomas uitstappen door het park

Toelichting? Navorite is 11 jaar, ze heeft 6/7 jaar op de wei gestaan en heeft 6 veulens gekregen. Sinds 3 maanden is ze bij mij onder het zadel en zijn we weer rustig aan begonnen met trainen. Dat ik al wel wedstrijden start is puur voor de ervaring.
Ze vind sommige dingen nog een beetje eng (zoals een jury
) en daar moet ze doorheen komen. We zijn vooruitgang aan het maken, maar leren iedere dag allebei weer nieuwe dingen!
Eigen commentaar?
- Mijn handen zweven soms op plekken waar het niet hoort
- Mijn benen idem
- Ze loopt soms een beetje uit elkaar, daar zijn we op aan het trainen.. ze wil soms nog niet accepteren dat ik bepaal hoe hard en waar we lopen daarom protesteert ze af en toe.
- Sporen rij ik normaal niet mee, dit zijn 30mm sporen en verder niet scherp ofzo. Ik reed er nu mee, omdat ze sommige dingen eng vond en dan niet meer reageerd op mijn 'gewone' been.
Graag commentaar, maar opbouwend en liever tips en trucs hoe het dan wel zo moeten dan alleen: het ziet er niet uit.
ps. Hoop niet dat er te veel en te grote fotos zijn, ik had er nog meer (150) en de grootte is al aangepast, maar als ik dat nog meer ga doen zie je de foto niet meer!

Ze gaat steeds meer accepteren en leren. Ze is heel leergierig en werkwillig.. maar een echte merrie! Af en toe heeft ze gewoon een eigen willetje en dan kan je beter stoppen 
!!