Nique @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mynique

Nique @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 20:47

We hebben Nique nog niet zo lang en het werd nu toch wel eens tijd dat mijn lieve man op hem ging rijden. Hij heeft in het begin al een keer op hem gereden maar ja toen had ik helaas mijn camera niet bij me.
Het was super weer en hij was al op het land geweest dus het ideale moment om foto's te nemen.

Hij rijdt nog niet zo lang, maar heeft het gevoel al aardig in de vingers.

Kan wel zeggen dat ik super trots op ze ben dat het nu al zo goed gaat en ze allebei ontspannen zijn.

Afbeelding
Rustig drafje

Afbeelding

Afbeelding
Nique vond het aan de andere kant van de bak wel erg interessant...daar stonden paarden op het land.

Afbeelding
Toch maar weer bij de les

Afbeelding
En als laatste toch nog even een galopje
Afbeelding

Nou voor een van de eerste keren zo samen in de bak vond ik het lang niet zo slecht. Nu maar weer lessen voor hem en hij kan straks ook starten....tenminste.......

prii

Re: Nique @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:02

haha leuk..
Het ziet er goed uit voor die paar keer dat ie rijd
Leuk paard ook

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:52

wat een mooi paardje zeg, wel gaaf dat je man ook geintreseerd is in paarden, ja echt leuk

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 16:17

pff hoe heb je hem zover gekregen, misschien heb jij de gouden tip voor mij om mijn vent ook op het paard te krijgen!! leuk hoor en het ziet er best netjes uit!! ben beniewd naar volgende foto's ter vergelijking met deze foto's of er vooruitgang is geboekt!

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 17:00

Eerst moest hij er ook niks van weten, maar ging gewoon een paar keer mee op te kijken. Toen heb ik hem een keer gevraagd of hij er een keer op wilde. Hij vond het super gaaf. Na een paar lessen is hij nu bijna niet te stoppen......
Dus een goude tip....eehhhh heb ik eigenlijk niet.
Maar ik begrijp je waarom je het ook zo graag wil.... wie wil het niet he, dat haar vriend ook gaat rijden.

Gaat je vriend wel eens mee naar je paard?

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:26

mrblueeye schreef:
Eerst moest hij er ook niks van weten, maar ging gewoon een paar keer mee op te kijken. Toen heb ik hem een keer gevraagd of hij er een keer op wilde. Hij vond het super gaaf. Na een paar lessen is hij nu bijna niet te stoppen......
Dus een goude tip....eehhhh heb ik eigenlijk niet.
Maar ik begrijp je waarom je het ook zo graag wil.... wie wil het niet he, dat haar vriend ook gaat rijden.

Gaat je vriend wel eens mee naar je paard?

hmm..weinig tot zeg maar nooit hij is in totaal nu 2 keer langsgeweest maar wilde er niet op, durfde hij niet denk ik??
toch heeft ie gezegd er een keer op te gaan dus daar houd ik hem aan, haha!!