Wedstrijd Dwingeloo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Wedstrijd Dwingeloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 10:26

Zoo zien jullie mijn verzorghaflinger ook een keertje, gister hadden we dus wedstrijd bij de C pony's nog klasse B. We hebben 3 winstpunten gescoord en een 1e prijs.. Dit zijn foto's van de eerste 10 minuten gok ik, Norma kan pas echt los worden als ze allebei kanten wel aardig wat gegalopeerd heeft maar ze liep echt super in de proeven!

Wees een beetje lief voor me
* rechterop zitten ( maar kan eignelijk niet, want heb Ischias en dan zit mijn rug helemaal vast )
* Handen omhoog ( dat lukt me niet zo goed met een zweepje in me hand )
* hakken uitdrukken
* meer voor me kijken

eerst natuurlijk opzadelen, norma slaapt half :hart:
Afbeelding
Afbeelding
en we gaan een beetje inrijden
Afbeelding
Afbeelding
ons beginnend middendrafje
Afbeelding
Afbeelding
het galopje dat steeds een beetje word versterkt.
Afbeelding
helemaal in concentratie , dit was geloof ik de galop
Afbeelding
nog even mooi staan
Afbeelding

ik zal proberen om het filmpje er op te krijgen maar denk niet dat het lukt! ( Wie weet een goede uploadsite voor filmpjes, hij is wel erg groot )

Inge86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 10:55

Ziet er best goed uit. Je hebt zelf al wat commentaar gegeven, daar ben ik het mee eens. Probeer ook je handen meer bij elkaar te houden. Ik heb het idee dat je je rug ook heel erg vast zet. Dat lijkt me ook niet prettig rijden. Succes

DanielleB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 10:59

Ja dat komt dus door mijn rugblessure, heb het zo'n 2 jaar nu al en jammer genoeg gaat het nooit meer weg vooral omdat ik het al op zo'n jonge leeftijd heb. Toch wil ik door blijven rijden, nee het rijd niet prettig nee, door een zware les, een heel uur super recht opzitten heeft me geen goed gedaan en kreeg daar gister ook weer last van ( links in me rug zit het nu vast ) en ischias zit onder in me rug

joyce B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 11:32

Wordt de volgende keer starten L1?

Jullie zijn heel mooi vooruit gegaan als je kijkt hoe jullie zijn begonnen. De aanleuning wordt ook steeds mooier! Succes straks in de volgende klasse! (ennuh, dat houdingprobleem en die rugklachten herken ik heel goed. lastig hè, een lichaam dat niet wil wat jij wilt )

DanielleB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 11:34

Ja jij weet een beetje hoe we begonnen zijn ( eerst met oud springzadeltje, teugels wat vast en zo maar conditie opbouen ) Toen naar les gegaan, een jaar gevogeld met de aanleuning wat totaal niet lukken wou en het gaat nu gewoon steeds beter, en hoef steeds minder lang in te rijden voor ze lekker los is.

Nee de volgende keer is 21 mei daar hoop ik me laatste 2 winstpuntne in de B bij elkaar te halen, en misschien doe ik nog 31 mei in zwaagwesteinde mee in de B als ik er tussen kan, dan zoek ik voor juni wedstrijden in de L1 ( als mijn instructrice ons er klaar voor vind ) ..

DanielleB

Re: Wedstrijd Dwingeloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 19:11

Niemand meer?

Djantje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 19:35

Heej mooi dat je naar de L1 kan in Juni,, ik stond trouwes naast jullie... wat waren je punten???

DanielleB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 21:51

Naast ons met de trailer of hoe bedoel je?
Mn punten waren 189 en 195