Toen de knotten er in zaten nog even gereden en daar zijn foto's van gemaakt:1.
*zucht* Gelukkig, zijn ze eindelijk klaar met prutsen, Nu mag ik tenminste rijden!
2.
Stap, mag mn handen iets meer meegeven
3.
Drafje, Lekker moment
4.
5.
onduidelijk
6.
Halthouden, Ze vind het moeilijk om lekker na te geven met halthouden dus daarom haar op dat moment even lekker iets diep ingesteld.
7.
Even iets meer laten buigen naar rechts.
8.
Rond over de rug laten galopperen.. Ietsjes op de voorhand.
9.
Net klaar met wijken...
10.
Wijken rechtsom.. Gaat ietjes scheef, maar wijkt wel goed

11.
Dit is al beter.
12.
Toen mams er nog eventjes op..:
Nou dit was het.. Wees niet te streng voor ons he

Eigen commentaar:
- Rechtop, Ik weet het, Maar mn houding is al stukken verbeterd de laatste tijd. Ik moet mn schouders meer naar achter draaien. Maar vergeleken met de vorige topics is het wel wat vooruit gegaan
-Ik weet dat ik op de foto's vaak naar beneden kijk. Dit doe ik meestal als ik alleen rijd. Op wedstrijd en als ik met meerdere mensen in de bak rijd doe ik dit natuurlijk niet maar als ik in mn eentje rij is het toch wel verleidelijk

Groetjes Sharon en Kissy

T is nu 1.5 jaar geleden.. Ik kan het nog steeds niet vatten.. 4 jaren jong.. Super in haar vel, vrolijk, ik dacht dat ze kerngezond was.. Ze ging voor je door t vuur. Bleek ze haar hele leven al een hartafwijking te hebben, nooit iets van gemerkt, zelfs de dierenartsen niet! Met rijden ook niet.. Arme Tam.. Ik heb zoo veel respect voor dr.. Gewoon (waarschijnlijk) altijd al pijn gehad maar altijd maar doorgevochten en niks laten merken en doen alsof ze superfit en gezond was.. Altijd er voor gaan.. Lieve Arme Tam ..