De 1e proef ging wel, al hoorde ik toen ik klaar was dat ik mn linker stang teugel strakker had tov de rechter, dus kreeg hij tactfouten. Het binnenkomen in verz galop ging redelijk, eenvoudige wissels ook, alleen de eerste onder x niet.... hij ging braaf halthouden en toen in de verkeerder galop aanspringen. Appuyementen praten we nog maar niet over hihi. Verder geen grote fouten.
De 2e proef ging lekkerder, iets feller, geen fouten in de wissels gewoon lekker. (bij het einde zat ik zowaar te glimlachen.... terwijl ik altijd beetje boos kijk hihi)
Ik vond het wel groot die 20*60, maar voor Ol is het wel beter, ik heb veel meer tijd om recht te richten en uit te strekken en de uitgestrekte galop.... echt kicken!
De 1e proef was ik 2e met 194 (nr 1 197) en de 2e 1e met 197! (van de 5 deelnemers) Nou je kan rotter beginnen toch? Bij de 2e proef had nr 2 190. Verder is er 194, 176, 176, 166 gereden... niet echt bijzonder dus.
Hier komen de foto's!
Concentratie voor de start
En we vliegen! Men wat een lang stuk
travers, zn moeilijke kant, maar gaat steeds beter, zelfs op 4 sporen, nu de lengtebuiging nog.
uitgestrekte stap
Hier zat ik echt te kicken! Moet je dat achterbeen zien!
en we kijken lekker moeilijk
volte 8 m, voor het appuyement
middengalop op de korte diagonaal, komt er net teveel uit.
Dit is uniek, een lachende Michelle!
moe maar voldaan!
Baas ik wil mn kop omhoog!
erg charmant, hihi
Nou dit waren ze, brand maar los!
Hij moet zoiezo nog veeeel meer gesloten en verzameld gaan, maar het begin is er!

).. maar toch het ziet er mooi uit..