Noach deel II @work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciavt

Noach deel II @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 00:06

Na aanleiding van dit topic:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=584420&hilit=

Omdat het uploaden gisteren zo lang duurde en ik érg moe was, hier de rest van de foto's en nog een filmpje.

Filmpje:
http://www.zippyvideos.com/5597570185051096/noach_4_mei_2006/]

En de foto's

Poging tot wijken... Oei, mijn rechterhand...
Afbeelding

Hier ging die net iets te diep lopen, kijk maar naar mijn teugels, hangt een boogje in...
Afbeelding

Afbeelding

Lekker lomp moment...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Waaah (geweldig, gelijk die nek der op! Hij schrok van de maaimachine)
Afbeelding

Maar we gaan der langs, al is het met een boogje. Tussen zijn benen door zie je het rode 'maai-apparaat' achter de tracktor. Dat vond ie heel spannend! )
Afbeelding

Nog steeds spannend... lekker zijn koppie derop en oren naar voren!
Afbeelding

Ik heb ook nog gegalopeerd, maar daar zijn geen foto's van

Natuurlijk lekker uitgestapt, afgesponst, laten rollen en noem maar op! Ben echt trots op me ventje!

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 10:55

hey leuk paard!! ziet er leuk uit, alleen waarom rij je met martegaal?? ik vind het er een klein beetje opgekropt uit zien, voor de rest erg leuk .

roxiie

Re: Noach deel II @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 10:57

Je moetje schouders wat meer naaar achteren doen,
Leuk paardje

__sanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 11:04

Leuk paardje, probeer een om met wat langere teugel en veel been aan de teugel te rijden, dan gaat ie zn rug gebruiken, en veel meer ontspannen, suc6!

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 11:34

sorry, ik vroeg die martegaal maar ik zag daarnet dat je spring les had gehad, sorry .

AramisJames

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 13:21

Ik vind het er best wel goed uitzien. Hij moet inderdaad meer over zijn rug en ontspannen lopen, maar dat komt nog wel (ik ben in je profiel gaan kijken en jullie zijn al veel vooruit gegaan, dus dat komt allemaal goed). Je moet misschien proberen je handen wat stiller te houden, op het filmpje beweeg je ze nogal.
Ik vind het er erg goed uitzien voor een tuiger en ik vind hem heel mooie aftekeningen hebben op zijn hoofd
Veel succes met hem

Patriciavt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 18:49

bOwieGeeske schreef:
sorry, ik vroeg die martegaal maar ik zag daarnet dat je spring les had gehad, sorry .

Ik had geen springles... Dat was in de bak naast me.
Hij loopt zo opgekropt omdat hij ontzettend opgericht loopt, zoals hij dat voor de kar gewend is. Hij is nu ong. 5 maanden echt onder het zadel. Het gaat al steeds beter om hem met wat meer lengte te rijden, maar zoals ik al schreef was de omgeving heel spannend met een nogal drukke springles, een maaimachine en veel kinderen omdat het vakantie was. Bovendien is dit de vijfde x zonder oogkleppen en pelham dus ik ben zeer tevreden!

Patriciavt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 18:50

AramisJames schreef:
Ik vind het er best wel goed uitzien. Hij moet inderdaad meer over zijn rug en ontspannen lopen, maar dat komt nog wel (ik ben in je profiel gaan kijken en jullie zijn al veel vooruit gegaan, dus dat komt allemaal goed). Je moet misschien proberen je handen wat stiller te houden, op het filmpje beweeg je ze nogal.
Ik vind het er erg goed uitzien voor een tuiger en ik vind hem heel mooie aftekeningen hebben op zijn hoofd
Veel succes met hem

Thanx! We doen allebei ons best!

DenK4ever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:49

WauW!!! Ik rij zelf ook bij LIes dus ik heb Noach vaak genoeg zien lopen, maar wat boek jij een vooruitgang met hem zeg!! Echt super!!

Patriciavt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 00:01

DenK4ever schreef:
WauW!!! Ik rij zelf ook bij LIes dus ik heb Noach vaak genoeg zien lopen, maar wat boek jij een vooruitgang met hem zeg!! Echt super!!

Dank je...

ChrissiejJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 00:06

probeer schouders naar achteren te houden en recht te blijven zitten.. en ik zie op 2 foto's ofzo.. dat je je hakken optrekt en daarmee drijft.. probeer ze omlaag te houden en met je kuiten te drijven..(aan te sporen ) verder veel succes nog en leuk paardje