ik heb denk ik een maand terug te horen gekregen van de eigenaren van Kadanz dat ze eind mei verkocht gaat worden, dus ik wilde graag een fotoshoot. Ik had nog ene fotoshoot te goed van mijn vriendin omdat ik haar geholpen had op de markt met haar webwinkel (check mijn onderschrift). Dus vandaag was het zover! ik om 7 uur mijn bed uit (in de vakantie
) en naar kadanz gefietst. gevlochten (hoewel dat niet meteen lukte maar oke...) Tegen een uur of 9.30 kwam Ilona en gooide ik net het zadel op kadanz. Nou genoeg gel*l
hier zijn de foto's, ik heb ze zo goed mogelijk op volgorde gezet. Ik heb haar met slof om losgereden, omdat ze goed heet was. Hij hing echter wel de hele tijd los.
Kadanz zag were wat in de verte, zijn best mooie foto's. alleen zonde dat de slof er nog om zat:

Haar lieve koppie

na het losrijden even op adem laten komen en natuurlijk belonen
toen de slof eraf en aan het werk! Eerst wat draf foto's Donkere foto, maar ik vind hem wel wat hebben Heb trouwens wel een hele strenge binnenhand daar

haar gegroeide nekje
En ik mag haar niet optillen....

Toen een beetje strekken ze kan het wel!

Hier komt ze super het beeld in... helaas niet volledig op de foto
deze vind ik erg mooi, ook al is hij een beetje donker

geen been hoog in de lucht, maar wel een heel mooi moment

iets bewogen bovenaan maar heel mooi beentje!

dan nu wat galopfoto's
beetje verweg, maar wel mooi

hihi, wat doet die tong toch uit mijn mond?

Weer die tong?

deze vind ik ook wel erug mooi

ik weet het nu komen hele veel stoute en verkeerde handhoudingen
maar mevrouw drukte zich eruit.... toch loopt ze er best netjes ik in opperste concentratie 
kont in de lucht

dat oortje

en toen uitstappen in de wei, want we werden echt gek van de vliegen...

hele charmante foto...
wel heel schattig 
deze is heel lief
slaapkop

nog ff zoenen

en dan als die muts die net op mij zat aan me oren friemeld ff voor ezel spelen

Heel erg bedankt voor het kijken
en nu je er toch bent, wil je dan meteen een berichtje achter laten?