Vertigo is het laatste jaar heel erg gegroeit hij is nu 1.80, daarom hebben we afgelopen winter niks met hem gedaan, ik rijd hem nu een maand, we hebben hem vorig jaar zadelmak gemaakt.

Zo dat was het, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

doerakje schreef:Ziet er leuk uit hoor.. probeer op je schouders te letten die laat je nog wel is naar voren " hangen"
verder vind k jullie een leuke combi.. maare miss je beugels een gaatje langer?
veel plezier!

maar volgensmij doe je dat wel.
Wat een mooi paard is dat zeg! Dat is nou echt het paard waar ik naar opzoek ben! Jeetje wat lekker ding zeg!Bombarie schreef:Super mooi paard, rij je ook dressuurwedstrijdjes met hem, 't zou wel een eyecatcher zijn in de ring hoor! Nouja je hebt les dus met je houding zal het allemaal wel goed komen. Ik hoop wel dat je uitkijkt met zo'n groot jong paard en springen, zou zonde zijn als hij vroegtijdig "slijt'maar volgensmij doe je dat wel.
En thuis wordt ie om de dag gereden, want hij moet wel een beetje aan het werk om wat sterker te worden. Maar hij is al een stuk minder slap dan vorig jaar; toen hebben we hem na het zadelmak maken maar weer braaf terug in de wei gedaan.
. Hij lijkt ook ouder dan dat ie is, dat is wel grappig, want meestal worden hele grote paarden altijd later 'ouder' dan paarden in de 1,60m.
.
knapmannetje schreef:HEt is echt een knapmannetje